14-02-14

Happy valentine's day!

14 februari, Valentijnsdag! Happy Valentine's day iedereen! Ik kwam op Instagram bij de gebruiker @VALENTINECARDS_ een heleboel grappige Valentijnskaartjes tegen (niet serieus bedoeld), hier komen er een paar:










Haha, ik vind ze echt geniaal. Ik weet het, ze zijn echt slecht, maar ik heb nou eenmaal droge humor :). Ik weet niet of ik echt blij zou zijn met zo'n kaartje, maar ja...

Ben je (net zoals ik) alleen op Valentijnsdag? Dan is hier een fijne steun van grumpy cat:


En als degene die jij leuk vind, jou niet zo ziet zitten, moet je hem/haar maar dwingen:


Heb je geen vriend (in)? Dan heb je altijd nog lekker eten.



Oké, dat waren genoeg onzinnige plaatjes, haha. Ik heb ze allemaal van weheartit of Instagram, ik kwam ze tegen en moest ze toen wel met jullie delen...

Nu één ding serieus: 
Ik vind Valentijnsdag natuurlijk heel leuk, maar ook een beetje raar. Heel leuk en aardig, al die speciale dingen voor je liefje, maar het lijkt me beter om elke dag wat extra tijd aan je geliefde te geven, dan alleen die ene dag in het jaar. 

Nou, leuke Valentijnsdag iedereen nog!!
Liefs, Isabel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!