18-02-14

Leuke site: www.wanelo.com

Ik heb laatst een hele leuke site ontdekt: www.wanelo.com


Wat is wanelo?
Op wanelo kan je kleren, beautyproducten en andere leuke dingen vinden. Als je bijvoorbeeld een leuk jurkje ziet, kan je hem opslaan. Zo krijg je mappen vol met gave kleding, leuke nagellakjes en nog veel meer. 

Hoe doe je het?
Ik zal een voorbeeld laten zien. Als eerste moet je inloggen. Zonder account kan je niet zoveel met wanelo. Maak een account aan, dan kan je beginnen.
In de zoekbalk typ je wat je wilt zoeken. Ik raad je aan in het Engels te zoeken, dus bij de jurk typ je: dress. Je kan ook preciezer zoeken, bijvoorbeeld weddingdress of flowerdress.

Dan krijg je een hele lange lijst van allemaal plaatjes van jurkjes. Ik vind het zo leuk om daartussen te kijken! Als je een leuk jurkje ziet, klik je daarop. Dan kan je het plaatje opslaan. Klik op save, kies een map, zet er als je wil nog wat tekst bij en klik weer op save. 

Wil je alle plaatjes zien die je hebt gesaved? Ga dan naar de rechterbovenhoek en ga naar je profiel. Daar zie je al je mappen en opgeslagen foto's. 



Wil je het kopen?
Het leuke van wanelo is dat je ook ziet waar alle spullen vandaan komen. Op weheartit zie je alleen het plaatje, maar hier zie je ook de webshop erbij. Dan kan je het gewoon bestellen! Ik weet niet of de webshops betrouwbaar zijn, maar het is wel een heel leuk idee.
Als je het wilt kopen, klik dan op buy. Je wordt dan doorgewezen naar de webshop. Daar kan je het in je winkelmandje doen en afrekenen. 

App
Er is ook een app van wanelo, dan kan je alles op je mobiel doen. Ook heel leuk!

Ik vind het echt een hele leuke site/app en ik kan me echt een hele tijd vermaken met het bekijken van leuke spullen en kleren.
Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen!
Liefs, Isabel.

3 opmerkingen:

  1. Leuk! Handiger dan weheart it maar ik denk dat er meer plaatjes op we heart it staan..... Het heeft allebei zo z'n voordelen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!