27-02-14

Meest geluisterde nummers februari 2014

Februari is weer voorbij, dus tijd voor een nieuw artikel met mijn meest geluisterde muziek van de afgelopen maand!



Demi Lovato, Skyscraper
Dit liedje is al wat ouder, maar nog steeds heel goed. Ik vind Demi Lovato sowieso een hele goede zangeres, ik hou van haar muziek!



Ellie Goulding, How long will I love you
Ik vind het jammer dat dit liedje maar twee en een halve minuut duurt, het had van mijn wel langer gemogen. Het is een lief liedje, met een nog lievere tekst.



One Direction, Happily
Ik ben niet echt een grote fan van One Direction, maar zo nu en dan maken ze echt leuke liedjes, waaronder deze. Lekker vrolijk!



Demi Lovato, Demi
Ik deel hier gewoon de hele CD genaamd Demi van Demi Lovato. Ik vind het een heel leuk album! Als ik alle liedjes los ga doen wordt dit een nogal lang artikel, vandaar hier het gehele album.



Avicii, Wake me up
Waarschijnlijk kennen de meeste van jullie dit liedje wel, maar ik krijg er zo'n 's zomers gevoel van! Ik wordt er gelijk happy van :).

Ik vind dit echt een leuk artikel om te maken, lekker muziek luisteren en met jullie delen, haha. Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen.
Wat waren jullie favoriete liedjes van de afgelopen maand?
Liefs, Isabel. 

2 opmerkingen:

  1. Haha wat grappig, je luistert zo ongeveer naar dezelfde muziek als ik! Alle liedjes die hier staan vind ik echt heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wake me up is leuk! Verder is het niet echt mijn muziek smaak, maar wel leuk om te zien wat jij leuk vindt. Fijn weekend alvast. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!