20-02-14

Mijn 'before school morning routine'

Ik zit nu in de tweede klas van de middelbare school. Elke dag om 8:15 beginnen de lessen. Maar voordat het zover is heb ik al een gehele ochtend routine achter de rug. Ik ga jullie laten zien wat mijn ochtend routine is voordat ik naar school ga. 


Om zeven uur gaat mijn wekker. Als ik net wakker ben, doe ik mijn lampje bij mijn bed aan en pak ik mijn mobiel. 


Ik lees mijn ongelezen whatsapp berichten en ga naar Instagram. Ik bekijk de nieuwe foto's en daarna pak ik mijn bril. Als ik die op heb begint de dag pas een beetje voor mij, haha.


Ik ga mijn bed uit rond kwart over zeven. Ik heb altijd erg veel moeite met mijn bed uit komen. Als ik uit bed ben doe ik snel wat nivea soft op mijn gezicht, omdat de crème dan goed ik kan trekken. Daarna ga ik naar beneden. Daar ontbijt ik met een broodje en een kop thee. Bij het ontbijt lees ik wat blogs via de bloglovin' app op mijn mobiel.
Als ik ontbeten heb ga ik even naar de wc en ga ik weer naar mijn kamer. 


Dan ga ik mijn make-up doen. Ik begin met een beetje concealer op rode plekjes en onder mijn ogen en een beetje poeder op mijn gehele gezicht.


Ik teken mijn wenkbrauwen een klein beetje bij met dit potloodje van de H&M en ik krul mijn wimpers. Dan breng ik wat mascara aan. Dat was de make-up alweer!

Dan moet ik me aan gaan kleden. Na even denken pak ik wat kleren en die trek ik aan. Meestal doe ik nog een ketting om of pak ik een ring.

Eenmaal aangekleed ga ik mijn tanden poetsen. 


Links: Nivea lipbutter, Rasberry Rosé.
Rechts: Babylips, Cherry Me.            
Daarna doe ik mijn haren goed en smeer ik iets op mijn lippen. Dat is meestal de Babylips in Cherry Me of de Nivea lipbutter in Rasberry Rosé. Dan kijk ik of al mijn boeken in mijn schooltas zitten en ga ik naar beneden. Daar smeer ik een broodje, pak ik iets te drinken voor op school en trek ik mijn schoenen en jas aan. Dan ben ik klaar om te gaan! Ik vertrek meestal rond 8 uur van huis, op de fiets. Op school leg ik mijn jas in mijn kluisje en dan beginnen de lessen.

Zo, het is nog best wat, mijn 'before school morning routine'. Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen.
Liefs, Isabel.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!