15-02-14

Nieuwe Lay-out!

Het heeft even geduurd, maar ik heb een nieuwe lay-out! De achtergrond is nu wit, veel mooier dan die bruine kleur. Alle kopjes, links en dat soort dingen zijn turquoise. Ik vind dat een hele mooie kleur, en het ziet er heel vrolijk uit. Bovenaan de pagina zie je groot de titel, met daaronder een paar leuke plaatjes. 


Ik was al een hele tijd van plan de lay-out te gaan veranderen, maar ik had het erg druk waardoor het er niet echt van kwam. Nu heb ik vakantie dus ben ik gelijk aan de slag gegaan. De lay-out is nog niet klaar, maar dit is een beginnetje. Binnenkort kunnen jullie dus nog wat meer veranderingen zien. Ik hou jullie nog wel op de hoogte!
Wat vinden jullie van mijn nieuwe lay-out?
Liefs, Isabel.


1 opmerking:

  1. Mooi hoor! Ik vind layout's ook altijd zo leuk om te customizen :D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!