26-02-14

Shoplog Barcelona

Jullie hadden al een paar foto's van mijn vakantie in Barcelona kunnen zien (klik hier om het artikel te lezen) en daar vertelde ik al dat ik natuurlijk geshopt heb. Ik ben in standaard winkels geweest, zoals H&M, maar ook in plaatselijke winkeltjes. Lees verder om te zien wat ik gekocht heb!



Ik plaatste laatst een fashion wishlist en daar liet ik een rokje van de H&M zien. In Barcelona zag ik het rokje hangen en toen heb ik hem voor €14,95 mee.



Dit bloesje vind ik zo leuk! Op de laatste foto van het artikel over Barcelona had ik hem ook aan en ik ben er heel erg blij mee. De prijs weet ik niet zeker meer, maar ik denk dat hij €12,95 kostte.



Op weg naar de grote winkelstraat kwamen we langs een winkel met allemaal grappige spulletjes. Ze verkochten er ook shirtjes met leuke printjes. Ik zag dit shirt en vond hem gelijk heel mooi, omdat hij zo simpel is, maar toch leuker dan een normaal wit shirt. Ook de tekst die erop staat vind ik heel mooi. De prijs weet ik niet meer.



Op de foto ziet dit vest er een beetje slonzig uit, maar als je hem aanhebt is het een heel leuk en fijn vest. Hij is heel zacht en zit heel lekker. Ik kocht hem samen met mijn zus, zodat we hem allebei kunnen dragen. Hij komt van de Pull & Bear en kostte €25,95.



Naast kleding heb ik ook dit nagellakje gekocht. Ik nam hem voor €2 mee uit een winkeltje in de buurt.



Toen ik dit in de winkel zag wist ik gelijk dat ik het wilde hebben: mini-oreo's! Het zijn kleine zakjes met mini-oreo's, ze smaken precies hetzelfde als de normale, maar ik vind ze er zo leuk uitzien!




Ik had al verteld dat ik naar het chocolade museum was geweest, en daar heb ik ook iets in de museumshop gekocht. Het is een klein blikje met kleine chocoladeblaadjes erin.



Met dit ben ik misschien nog wel het meest blij van allemaal: de parfum genaamd one summer van Calvin Klein. Toen ik deze voor het eerst rook vond ik hem al heel lekker, en dat heb ik niet vaak met parfum. De prijs vond ik toch iets te veel om de geur te kopen. Op het vliegveld hoef je geen belasting te betalen en er was korting op veel parfums, waardoor ik hem nu zag voor nog niet eens 25 euro!! Die kans kon ik niet laten liggen en ik heb de parfum meegenomen. €23,80 voor 100 ml is echt niet veel en ik ben heel blij met mijn nieuwe geurtje.

Dat was alles wat ik heb gekocht. Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen.
Liefs, Isabel.

3 opmerkingen:

  1. Leuke dingen heb je gekocht! Dat rokje en shirtje zijn echt heel leuk :D En mooie prijs voor die parfum zeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!