11-02-14

Shoplog Kruidvat, AH en bol.com

Ik heb een aantal dingen geshopt waar ik heel erg blij mee ben, en die ga ik aan jullie laten zien!



Als eerste de Blogazine 2! Een heel tijdschrift over bloggen, hoera! Ik kocht hem in de Albert Heijn, voor €4,99.



Dit boek wilde ik al een tijdje graag lezen. Toen ik hoorde dat hij deze zomer wordt verfilmd, heb ik hem besteld. Ik wilde het boek lezen voor de film. Het boek is in het Engels, en kostte €9,99 bij www.bol.com.


Een pakje reinigingsdoekjes. Ze zijn van Kruidvat eigen merk en kostte maar €1,89. Ze zijn waterproof, erg handig dus.



Deze twee dingen hebben denk ik geen uitleg nodig :).
De prijs van de Mentos weet ik niet meer, maar ze komen uit de AH. De schoolkrijtjes komen uit de Kruidvat en waren afgeprijsd tot 1 euro. Dat kon ik gewoon niet laten liggen, haha.


Als laatste zijn dit nog twee beauty-dingen, allebei uit de Kruidvat. Links ligt de Batiste droogshampoo. Ik had hier al heel veel goeds over gelezen, dus die wilde ik graag uitproberen. Rechts licht een concealer van Catrice. Deze had ik al een keer, maar die was op. Het is een erg fijne concealer, dus heb ik hem weer opnieuw gekocht. De droogshampoo was €4,49 en de concealer €3,99.

Dat was het alweer! Vooral met het boek ben ik heel blij, ik ga hem binnenkort lezen. Ook de Blogazine is superleuk en natuurlijk ben ik ook blij met alle andere dingen die ik heb gekocht :).
Liefs, Isabel.

4 opmerkingen:

  1. Leuke dingen heb je gekocht! The fault in our stars heb ik ook nog steeds niet, ik moet 'm echt gaan kopen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke aankopen! The Fault in our stars is een echte aanrader, ik heb hem zelf ook :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen heb je gekocht!The fault in our stars moest ik voor school lezen, voor engels maar ik vond het niet eens erg, ik wilde hem al gaan lezen en toen moesten we hem voor schol ook lezen, kwam mooi uit :)

    liefs, Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dingen! Ik ben nog op zoek naar een fijne droogshampoo.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!