08-02-14

This or that tag

De 'this or that tag' kwam ik al op veel blogs tegen, en ik vond hem erg leuk. Dus vandaar dat ik deze tag nu ook ga doen! Lees verder om mijn antwoorden op de vragen te lezen!



FASHION

Spijkerbroek of joggingpak
Ik draag bijna altijd een spijkerbroek. Ik vind ze mooi en lekker zitten, en dat is ook de reden dat ik hier voor spijkerbroek kies.

Lange mouwen of korte mouwen
Mij zie je niet zo snel een shirt met lange mouwen aantrekken, het zit irritant, je gaat er snel in zweten en als je het warm hebt kan je niet een laagje uittrekken. Ik hou meer van een shirtje en een vest erover. 

Jurken of rokken
Ik draag geen van beide vaak, eerder nooit, maar als ik echt moet kiezen ga ik voor jurken.

Streepjes of ruitjes
Ik ging net eens in mijn kast kijken en zag dat ik niets met ruitjes heb. Helemaal niets! Streepjes draag ik wel eens, dus ik kies voor streepjes.

Teenslippers of sandalen
Van teenslippers krijg ik altijd heel erg blaren, erg irritant. Leuke sandaaltjes kon ik vorig jaar niet vinden, maar voor volgende zomer heb ik al een leuk paar staan (ja, ik weet het, beetje vroeg) dus, sandalen!

Sjaals of hoedjes
Dit draag ik allebei nooit. Maar als ik kijk wat ik leuker vind staan (bij anderen) kies ik voor sjaals.

Oorknopjes of oorhangers
Ik heb wel gaatjes, maar draag bijna nooit oorbellen. Ik krijg er heel erg last van, het gaat pijn doen en mijn oren worden rood. Als ik oorbellen draag, zijn het oorknopjes, die zijn minder zwaar en zitten ook lekkerder.

Kettingen of armbanden
Ik hou heel erg van kettingen. Van die grote statement kettingen vind ik erg mooi, maar niet echt iets voor mij. Ik hou meer van die kleine, lieve kettinkjes. Armbanden vind ik ook mooi, maar die zitten vaak irritant.

Hakken of platte schoenen
Ik heb niet eens hakken, dus dit is een makkelijke keuze :).

Cowboylaarzen of paardrijlaarzen
Ik vind ze allebei niet leuk, maar als ik toch moet kiezen ga ik voor de cowboylaarzen.

Jasje of vest
Ik hou heel erg van vestjes en draag ook vaak vestjes, dus deze keuze was ook niet heel moeilijk.


MAKE-UP

Blush of bronzer
Ik gebruik geen blush en ook geen bronzer, maar als ik één moet kiezen ga ik toch voor blush.

Lipgloss of lipstick
Ik ben pas dertien en vind mezelf een beetje jong voor lipstick, dus ik ga voor lipgloss. Ik draag dit ook bijna nooit, maar vind het wel een leuk product.

Eyeliner of mascara
Ik draag elke dag mascara, dus die kies ik sowieso. Ik kan niet eens een mooie eyeliner maken :).

Neutraal of kleur
Normaal hou ik wel van kleur, maar bij make-up vind ik het voor mij een beetje too much.

Foundation of concealer
Ik gebruik nooit foundation, maar wel eens concealer, dus deze keuze was snel gemaakt, haha.

Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
De enige keer dat ik oogschaduw draag is naar een feestje, en dan gebruik ik oogschaduw in vaste vorm. Dat werkt een stuk makkelijker.

Kwasten of sponsjes
Ik heb zelf nog nooit sponsjes gebruikt voor make-up, maar erg handig lijkt het mij niet. Dus ik ga voor kwasten.


NAGELS

OPI of China Glaze
Ik heb nog nooit een lakje van China Glaze geprobeerd, dus ik kies hier automatisch voor OPI.

Lang of kort
Ik hou wel van lange nagels. Niet te lang, dat vind ik er een beetje gek uitzien, maar ik heb liever lange dan korte nagels.

Acryl of natuurlijk
Ik heb nog nooit gel- of acrylnagels gehad, dus ik kies voor natuurlijk. Ik hou ook wel van mooie, natuurlijke nagels.

Felgekleurd of donker
Dit was wel een lastige keuze. Ik hou van allebei, dus het was meer van: wat draag ik vaker. En dat is felgekleurd.

Met nail art of zonder nail art
Deze was niet moeilijk, met nail art natuurlijk!!


BODY

Parfum of bodyspray
Al heb ik niet zoveel parfums, ik hou toch meer van parfums dan van bodysprays. De geur blijft gewoon veel beter hangen met een parfum.

Bodylotion of bodybutter
Ik haat het als ik lang met plakkerige benen van de crème zit, dus ik ga voor bodylotion. Dat trekt sneller in.

Douchegel of zeep
Ik weet niet zeker wat ze hier bedoelen, maar ik neem aan gewoon douchegel of zeep in vaste vorm. Ik ga voor de douchegel, ik vind zeep nooit zo handig werken.

Lush of andere merken
Er zijn zoveel verschillende merken, dat ik eerder voor andere merken kies dan voor Lush.


RANDOM

Regen of zonneschijn
Ik kan me niet voorstellen dat iemand hier voor regen kiest. Zonneschijn is toch veel beter?!

Zomer of winter
Hoewel ik ook van sneeuw en gezellig warm binnen zitten hou, kies ik voor zomer. Ik hou van de zon, het lekkere weer en alle leuke dingen die je kan doen in de zomer.

Herfst of lente
De lente vind ik ook een erg leuk seizoen. Het zonnetje begint weer te schijnen, ik ben jarig (haha) en alles ziet er weer wat beter uit.

Chocolade of vanille
Ik hou heel erg van chocola, logisch dat ik hier voor kies!

Oosten of westen
Deze vond ik een beetje raar, en wist ik ook niet echt een antwoord op. Ik het voor westen gekozen, geen idee waarom eigenlijk :).


Wow, dit is best een lange tag! Ik heb de categorie 'haar' overgeslagen, omdat ik nooit iets met mijn haar doe en de vragen ook niet zo leuk vond. Het artikel is nu al best lang en met die vragen er ook nog bij zou het wel heel lang worden. 
Als jullie de tag ook gaan doen, laat me het dan weten bij de comments. Vind ik leuk om te lezen!
Liefs, Isabel

Alle foto's komen van www.weheartit.com of heb ik zelf gemaakt.

3 opmerkingen:

  1. Leuke tag! Alleen bij de teenslippers of sandalen heb je de verkeerde dikgedrukt :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, haha, bedankt! Ik ga net nu verbeteren :)

      Verwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!