04-02-14

Wat willen jullie zien?

Ik blog nu al 5 maanden en een paar maanden hier op dit blog en ik vind het heel erg leuk om te doen. Maar nu heb ik een paar vragen aan jullie. Ik zou graag willen weten wat jullie leuk vinden om te lezen.




Elke zondag komt er een Quotes on Sunday online, nu al meer dan 20 weken achter elkaar. Ik ben benieuwd of jullie dit nog steeds leuk vinden om te lezen, of dat jullie het zat worden. Laat me het weten!

Veel bloggers posten maandag een fotodagboek van hun week. Vinden jullie het leuk als ik dat ook ga doen? Mij lijkt het persoonlijk wel leuk, maar misschien vinden jullie het een beetje saai en 'de zoveelste die dat doet".

Een paar dagen terug kwam een artikel online met mijn favoriete liedjes van januari 2014. Vanaf nu ga ik dat elke maand doen. Ik luister veel muziek en vind het ook leuk om dat met jullie te delen. Vinden jullie dat ook leuk?

Ik schrijf wel eens reviews van beauty producten en nagellakjes, maar zouden jullie het ook leuk vinden om reviews van boeken/films/andere dingen te lezen?

Wat zouden jullie nog meer willen lezen op mijn blog? Ik heb de laatste tijd niet zo heel veel inspiratie meer waardoor en niet altijd vier artikelen per week online komen, en dat vind ik wel jammer. Dus hebben jullie nog ideetjes? 

Laat we weten wat jullie ervan vinden, ik ben heel benieuwd!
Liefs, Isabel

2 opmerkingen:

  1. Reviews en lijstjes vind ik leuk om te lezen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er zelf voor gekozen om het fotodagboek op zondag te doen, mensen lezen 'm dan eerder dan wanneer ik 'm op maandag post, dus misschien is dat een idee? Verder lees ik graag persoonlijke stukjes en dingen over werk en studie, of over bijzondere hobby's die je misschien hebt. Verder zijn tips voor leuke sites, filmpjes en hot spots altijd welkom :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!