01-03-14

Een half jaar bloggen + winactie!! (gesloten)

Precies een half jaar geleden kwam mijn eerste blogpost op dit blog online. Ik had al eerder een blog gehad, die alleen over nagels en nail art ging, maar dat vond ik een beetje saai worden. Ik wilde ook over andere dingen bloggen, vandaar dat ik dit blog ben begonnen. Ik wist niet echt een naam, dus ik koos IkbenIsabel. Niet heel diepgaand, haha. Maar, om terug te komen op het eigenlijke onderwerp, ik blog dus al een half jaar op dit blog!! Daarom heb ik een leuke winactie voor jullie!



Ik heb een leuk pakketje voor jullie samengesteld. Dit is de inhoud:
  • Nagellakje: Catrice, Love, peach & harmony (limited edition).
  • Nagellakje: Catrice, call me princess (limited edition).
  • Nagellakje: Essence, hello Rosy (nieuwe collectie).
  • Lip twistable stick: NYC, Ballroom Blush.
  • Een aantal testertjes.
Alles is nog nieuw en ongebruikt.




Wat moet je doen om kans te maken?
  • Volg mijn blog op Bloglovin'.
  • Like dit bericht op Bloglovin'.
  • Laat een reactie achter met een geldig e-mailadres en je gebruikersnaam op bloglovin.
Als je geen e-mailadres achterlaat, kan ik je niet mailen als je hebt gewonnen dus maak je automatisch geen kans meer. Je gebruikersnaam heb ik nodig om te controleren of je ook echt hebt gedaan wat moest. Als je liever niet je e-mailadres achterlaat in de reacties kan je mij ook een mailtje sturen, naar isabel.wassink@hotmail.nl .

De winactie loopt 3 weken, dus t/m zaterdag 22 maart kan je meedoen. Op zondag zal ik de winaar mailen.

Succes allemaal!
Liefs, Isabel.

11 opmerkingen:

  1. Leuke actie! Ik doe graag mee! Mijn emailadres is: perplexing@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe mee! Mijn gebruikersnaam op bloglovin' is iesabell. Echt een leuke winactie, gefeliciteerd :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Henderica1/3/14 16:29

    Gefeliciteerd...en toffe winactie, ik doe mee :). Mijn mail:hvtjuh@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat met je half jaar bloggen! Leuke winactie heb je, ik doe heel graag mee :) Ik volgde je al op Bloglovin en ben de 4e liker. Mijn emailadres is vanessablogt@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! leuke winactie, ik doe mee! Ik volg je op Bloglovin en heb het artikel geliked. Mijn email adres: ladielautje@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nice! Ik volg je blog en ik heb je artikel geliked. Mijn gebruikersnaam op bloglovin is gewoon Gloria en mijn email adres is kg14@hotmail.com

    Gefeliciteerd by the way! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Erg leuke winactie, ik doe graag mee. Mijn e-mailadres is Melissa.Meussen@gmail.com en mijn gebruikersnaam op Bloglovin is Melfortune.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke blog heb je. Ik gun de winactie aan iemand anders aangezien ik veel te weinig doe met nagellak.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, deze winactie is compleet langs mij heen gegaan haha. Alsnog gefeliciteerd♥ ! We bloggen allebei ongeveer even lang :) (ikke vijf daagjes langer :P )
    Maarrr, leuke winactie! ik doe graag op het laatste moment nog mee! Ik volg je al een tijdje op bloglovin en ik heb het bericht geliked! Op bloglovin heet ik danielle1. Mijn e-mail adres is danie1@hotmail.nl

    liefs, Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. superleuk, ik kwam vandaag pas achter je blog, maar het ziet er allemaal supertof uit!! ik maak graag kans op dat leuke pakketje. Ik heet op bloglovin denk ik Suzan Langebeeke, ik heb het namelijk via facebook. mijn email adres is suusjelang@planet.nl
    groetjes suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!