04-03-14

Liebster award #2

Ik heb voor de tweede keer de liebster award gekregen! Ik was al een keer getagd, klik hier voor dat artikel, en even terug zag ik dat Amber mij genomineerd had. Ik kende haar blog nog niet, maar neem zeker eens een kijkje, want hij is erg leuk!



Hier zijn de antwoorden op de vragen die Amber stelde:

Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik las verschillende blogs en het leek me leuk om zelf ook een blog te hebben. Ik begon een blog over nagellak, maar na een half jaar ben ik daar mee gestop en begon ik dit blog.

Wat is je allergrootste angst?
Dat is beste een lastige vraag. Ik denk dat iemand die veel voor mij betekend, zoals familie/vrienden dood gaat. Dit is wel gelijk best serieus, maar ja, ik moet natuurlijk wel eerlijk antwoord geven...

Wie is je celeb crush?
Zac Efron, haha.

Wat is je lievelingsquote?
Dan zijn er eigenlijk meerdere. Ik heb natuurlijk elke zondag de Quotes on sunday en heb al heel veel quotes gelezen, maar dit blijft wel een van de mooiste:


Hoe beschrijf je jou kledingstijl?
Rustig, niet heel speciaal. Meestal draag ik gewoon een spijkerbroek met een leuk shirtje en als het koud is nog een vestje.

Wat is je favoriete merk?
Dat ligt eraan waar het voor is. Van kleding hou ik heel erg van H&M, nagellak van Essie en bij make-up vind ik Catrice en Essence erg fijn.

Wat zijn je hobby's?
Bloggen natuurlijk! Maar ik vind het ook heel leuk om mijn nagels te lakken, met vriendinnen af te spreken/te skypen of om films te kijken. Bakken doe ik ook graag (het liefst iets zoets en ongezonds).

Het beste dat je ooit is overkomen?
Eeh, dat weet ik niet zo goed. Ik denk dat ik gezond ben, een huis en schoon water heb en in zo'n veilig en goed geregeld land woon.

Favoriete website?
Ik denk dat ik voor www.youtube.com ga, ik vind het heel leuk om filmpjes te bekijken en liedjes te luisteren. Ik gebruik youtube vaak, en vind het echt een heel leuke site.

Favoriete blog?
Lastig! Ik lees heel veel blogs, maar mijn favoriete is denk ik www.lifesplash.nl. Ik vind haar schrijfstijl erg lekker lezen en haar filmpjes zijn altijd zo leuk! Ook vind ik haar kledingstijl heel mooi.

Ik zou nu ook andere bloggers moeten nomineren, maar de vorige keer heb ik al alle blogs die ik lees met minder dan 200 volgers genomineerd. Vandaar dat ik nu alleen de vragen van Amber heb beantwoord, en dat ik geen andere bloggers ga nomineren. Sorry daarvoor!

Bedankt Amber voor de nominatie, hopelijk vonden jullie het leuk om mijn antwoorden te lezen.
Liefs, Isabel.

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je nominatie!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk om genomineerd te worden.
    Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!