18-03-14

L'Oreal Paris Color Rich nailpolish 208 So Chic Pink

Mijn moeder kwam afgelopen weekend terug van een reisje voor haar werk, en van het vliegveld had ze voor mij een schattig setje van L'Oreal Paris meegenomen. In dit setje zaten vier nagellakjes, allemaal verschillende roze en rode kleuren. Vandaag review ik de eerste voor jullie: So Chic Pink, nummer 208.

Toen ik dit potje zag, dacht ik gelijk: wauw! Het is een fellle koraalroze kleur, tegen neon aan. Ik was zo nieuwsgierig dat ik hem gelijk heb uitgeprobeerd.


Het nagellakje ziet er heel schattig uit. Ik vind deze verpakking erg mooi, zo langwerpig. In één potje zit 5 ml. Het kwastje is heel fijn. Lekker breed, zodat je je hele nagel in één keer kan lakken, maar ook niet te breed.



Wauw, dit lakje is echt prachtig!! Hij glanst heel mooi en is erg fel. In het echt is hij een stuk feller dan op de foto.
Na één laagje dekte hij bijna volledig, maar twee laagjes geeft toch een iets mooier resultaat. Het lakken gaat heel makkelijk. Na vijf minutjes kan het tweede laagje al over de eerste heen. Als je daarna nog zo'n 10 tot 15 minuten wacht kan je weer alles (voorzichtig) doen. De houdbaarheid van dit lakje is prima, bij mij houdt hij het een aantal dagen vol. Op het potje staat 10 dagen, maar zolang heeft nagellak het nog nooit bij mij uitgehouden. Ik vind het wel jammer dat ze dit er opschrijven als het niet klopt, maar ja...

Hoeveel dit lakje kost, weet ik niet zeker. Ik kreeg hem cadeau, en hij zat ook in een setje. Waarschijnlijk kost hij, net zoals de andere nagellak van L'Oreal Paris, €5,99. Dit vind ik een prima prijs van een lakje van deze kwaliteit.

Liefs, Isabel.

2 opmerkingen:

  1. De lakjes van L'Oreal vind ik erg fijn en dit is zeker ook een mooie opvallende kleur! x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!