25-03-14

Meest geluisterde nummers maart 2014

Het einde van de maand nadert, dus tijd voor een artikel met alle liedjes die ik heel veel geluisterd heb de afgelopen maand!



Ellie Goulding, Beating Heart
Dit vind ik echt een geweldig nummer. Meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen, haha. De film waar dit liedje bij hoort, Divergent, lijkt me ook erg leuk.



Coldplay, Fix You
Hoe ik op dit liedje ben gekomen weet ik niet meer, maar ik vind het een erg leuk en mooi nummer. Hmm, merken jullie dat ik over alle liedjes ongeveer hetzelfde zeg? Ik heb hier ook niets iets beters over te vertellen, gewoon een mooi lied!


Rihanna, Unfaithful
De tekst van dit liedje is niet echt mijn ding, maar op één of andere manier spreekt dit liedje me, behalve de tekst dan, heel erg aan. Wat wel grappig is: als het liedje ongeveer 30 seconden bezig is, zonder het intro meegerekend, zingt Rihanna "the reason that the sky is blue". Ik hoor dan steeds: "the reason that this guy is blue". Haha!



Birdy, Wake Me Up (Avicii)
Ik ben opeens heel veel naar Birdy gaan luisteren. Ik vind haar stem zo mooi! Ik had standaard haar nieuwste cd Fire Within op spotify aanstaan. Ik vind het echt een supergoede cd. Vooral de liedjes Home, All about you, Light me up en No angel vind ik heel leuk. 
Het liedje hierboven staat niet op die cd, maar is wel één van mijn favoriete liedjes van Birdy. Ze covert hier Wake Me Up van Avicii. Ik vind hem bijna beter dan het origineel!!


Miley Cyrus, Jolene
Dit is een liedje wat Miley al een tijd geleden gecoverd heeft. Ik krijg er een heel 's zomers gevoel van, het is zo'n vrolijk liedje!


One Direction, Througt The Dark
Wat ik zo leuk vind aan youtube, is dat na elk filmpje wat je bekijkt, er nieuwe suggesties komen. Zo kwam ik via wat andere liedjes terecht Througt the dark van One Direction. Ik vind het een heel leuk nummer, lekker vrolijk!


Welke liedjes hebben jullie heel veel geluisterd deze maand?
Liefs, Isabel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!