06-03-14

Mijn Essie stash + swatches

Essie is mijn favoriete nagellakmerk. De kleuren zijn geweldig, ze lakken fijn, blijven (voor mijn doen) lang zitten en drogen behoorlijk snel. 
Ook hebben de potjes een leuke vorm en heeft elk kleurtje een eigen originele naam.

Er is maar één nadeel: ze kosten 10 euro per stuk.
Dat is de reden waarom ik ze bijna nooit kocht. Maar de laatste tijd kwam ik heel veel acties tegen, waardoor ik er nu al best wat heb. Ik ga ze nu aan jullie laten zien.




Mijn allereerste essielakje is Turquoise and Caicos. Het is een hele mooie blauwige kleur, al komt hij niet helemaal goed over op de foto. Hij is iets donkerder in het echt. Ik kocht dit lakje gewoon voor de volle €10 in de Etos. 


De tweede komt uit de limited edition collectie lente 2013. Toen de zomer limited edition in de winkels kwam gingen deze in de uitverkoop, met 30% korting. Dat kon ik natuurlijk niet laten liggen! Dit lakje kocht ik dus voor 7.
Het is een heel mooi, lila kleurtje. De dekking is prima, twee laagjes is voldoende. 


Het lakje wat ik daarna kocht komt uit Frankrijk, waar ik vorige zomer op vakantie was. In een dure parfumerie was ik een beetje rond aan het kijken, en toen kwam ik een kortingsbak tegen. Met daarin een Essielakje, voor maar 4,75!! 
Het is een supermooi zomerkleurtje met leuke glittertjes! Hij dekt wat minder, pas na drie laagjes, maar dat heb ik er voor over :).
Hij heeft geen naamstickertje, dat is wel jammer.

Een tijd terug was er een actie op www.bol.com: drie Essie lakjes voor €20!! Dat is dus de derde gratis! Ik heb er gelijk drie uitgezocht, die kans kon ik niet laten gaan!


De eerste is Mint Candy Apple. Volgens mij is dit de best verkochte kleur van
Essie, in de Etos is hij erg vaak uitverkocht. Maar het is terecht een goed verkocht lakje. Mint groen, maar wel met goede dekking. Meestal dekken lichtere kleurtjes minder goed, maar deze is in twee laagjes perfect! Dit lakje is een vrolijke lentekleur, maar ook in de winter kan deze gewoon.
Op de foto hieronder lijkt het lakje erg blauw, maar dat is ie in het echt niet. Ik kon het niet beter op de foto zetten, sorry.


Ook kocht ik deze hele mooie blauwe. Deze lak heet Aruba Blue en is heel donkerblauw met hele kleine shimmertjes. Als je hem in het zonlicht houd, gaat hij heel mooi glitteren. Deze kleur is in de winter en in de zomer geweldig! Ik heb het gereviewd/vergeleken in dit artikel.


De laatste die ik kocht is deze donkerrode kleur, een limited edition.
Het is een bordeaux, wijnachtige kleur, perfect voor de herfst en winter. Deze dekt niet super, na drie laagjes pas. 


Mijn laatste Essielakje is Blanc. Er was een actie bij de etos waarbij je voor 999 airmiles een gratis nagellakje van Essie uit kon zoeken, en toen koos ik deze. Dit is de beste wit die ik ooit heb gebruikt!! Ik heb er hier een review over geschreven, hij is echt geweldig! 

En dat waren ze alweer, mijn Essielakjes!! Ik wil nog erg graag de kleur Blanc hebben, dat schijnt een goed dekkende wit te zijn, en dat zoek ik al een tijdje. Weten jullie nog een goede witte nagellak? 

Liefs, Isabel

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie lakjes! Ik heb zelf geen witte nagellak, dus ik kan je niets aanbevelen. x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!