27-03-14

Nails this month maart 2014

Ik draag best vaak nagellak, en omdat ik ook best veel nagellak heb verschilt het heel vaak welk lakje ik op heb. In dit artikel ga ik laten zien welke lakjes ik allemaal op mijn nagels heb gehad de aflopen maand!

Als eerste dit mooie blauwe lakje van Essie, genaamd Aruba Blue. Ik had deze nog op mijn nagels van dit artikel.


Nog meer Essie! Deze keer was het Turquoise & Caicos, waar je hier wat meer over kan lezen.


In één week tijd braken zowat al mijn nagels af, sommige ook echt tot heel kort. Vandaar dat mijn wijsvinger- en middelvingernagel echt mini zijn. 
Over het lakje wat ik op heb, Miss Universe van Essence, heb ik al eens een review geschreven. Ik vind het een erg mooi lakje, maar hij blijft helaas niet zo goed zitten. 


Daarna was Duchess van Barry M aan de beurt. Dit is een prachtig liquid sand lakje. Hij dekt niet super, pas na drie laagjes, maar droogt zo supersnel dat dat eigenlijk niet uitmaakt.



Daarna maakte ik deze nail art voor het gastartikel wat ik eens in de twee weken voor Daniëlle schrijf. Ik gebruikte Blanc, Mint Candy Apple (beide Essie) en In the Cable Car-Pool Line (OPI).


Mijn moeder gaf me een setje van L'Oreal met onder andere dit mooie lakje. Hij heet So Chic Pink, nummer 208. Het is echt een prachtig kleurtje, hij dekt supergoed en glanst heel mooi. Ik heb er ook een review over geschreven, die kan je hier vinden.


Nog een lakje van L'Oreal, dit keer Ingenuous Rose, nummer 209. Ook deze is heel mooi, maar het is wel erg jammer dat deze helemaal niet goed dekt. Na drie laagjes zag ik op sommige plekken nog steeds mijn nagel er doorheen.


En alweer een lakje van L'Oreal Paris, ook uit het setje. Dit is Shocking Pink, en hij is echt prachtig. Hierboven zie je één laagje nagellak op mijn nagels, en hij dekt daar al perfect. Op de foto komt de kleur niet goed over, maar het is een heel felle roze kleur. 

Over alle lakjes van L'Oreal uit het setje wat ik kreeg, verschijnt zaterdag een uitgebreide review.

Ik had het best druk deze maand, vandaar dat ik maar één nail art gemaakt heb. Meestal maak ik er wel meerdere per maand. 

Dragen jullie vaak nagellak?
Liefs, Isabel.





2 opmerkingen:

  1. Dat laatste lakje van L'Oréal vind ik echt het allermooist, leuk overzichtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk overzicht.
    Die eerste lak van Essie is prachtig!
    Leuke nailart heb je gemaakt,

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!