11-03-14

Recept: magnetron brownie

Een lekker chocoladecakeje in 5 minuten? Dat kan! En het is nog heel makkelijk ook. Lees snel verder voor het recept!


Wat heb je nodig?
  • 1 eetlepel bloem
  • 3 eetlepels suiker
  • 4 eetlepels cacaopoeder 
  • 2 eetlepels olie (soort olie maakt niet uit)
  • 1 eetlepel melk
  • 1 ei
  • Lepel
  • Beker die in de magnetron kan
Wat moet je doen?

Neem alle droge ingrediënten (bloem, suiker en cacao) en roer dat door elkaar in de beker.


Voeg dan het ei, de melk en de olie erbij. Roer alles goed door, totdat er geen klontjes meer in het beslag zitten.

Deze foto vond ik er best gaaf uitzien :).



Zet de mok dan in de magnetron. De magnetron kan gewoon op vol vermogen, en daar zet je het cakeje dan zo'n 1,5 minuut in. Kijk gewoon een beetje wanneer het cakeje niet vloeibaar meer is, dan is 'ie klaar.



Dit is echt zo lekker! In vijf minuutjes heb je dit heerlijke cakeje klaar, heel simpel maar ook heel lekker. Ik ga dit zeker vaker maken.
Ik had al ooit zo'n recept geprobeerd, maar dat cakeje was heel droog. Dit cakeje was absoluut niet droog, hij was juist precies goed. Een aanrader!

Liefs, Isabel.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!