08-03-14

Review: NYC Appelicious glossy lip balm Big Apple Red

Ik was laatst bij de Kruidvat en zag in het NYC schap een heel schattige lip balm liggen. Ik kon het niet laten en heb hem gekocht. Lees verder voor de review van deze lip balm!

De volledige naam van dit product is Appelicous glossy lip balm, in de kleur Big Apple Red. Er zijn nog drie andere kleuren, maar deze trok mij het meest aan. De lip balm zou je lippen moeten verzorgen en een lichte rode kleur geven. 

Wat ik erg fijn vind aan de producten van NYC is dat alles in plastic is verpakt. Zo weet je zeker dat het nog ongebruikt is. De verpakking vind ik niet heel speciaal, gewoon erg simpel.



Zoals ik al zei heb ik de kleur Big Apple Red, nummer 356. Sorry voor de wazige foto trouwens.


De lip balsem heet niet voor niets Aplelicious: in de stick zit een appeltje met verzorgende balsem! Ik vind dit echt een leuk detail.


Er zit niet heel veel in de stick, maar 3,5 gram. Hierboven is hij op zijn verst uitgedraait, zo zie je hoeveel er in zit. Ik ben bang dat de lip balm heel snel op gaat, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.

Nu natuurlijk de kleur!


Zoals je ziet is het een licht kleurtje, met veel glittertjes. Ik vind dit gewoon zo'n kleurtje voor elke dag, heel leuk. Hoe hij er op je lippen uitziet verschilt per persoon, het ligt eraan hoe gekleurd je lippen uit zichzelf zijn.
Hij ruikt niet naar appeltjes, wat ik eigenlijk had verwacht, maar hij heeft gewoon een licht zoetig geurtje. 


Al met al vind ik dit een leuke lipbalsem, niet speciaal omdat hij mijn lippen zo zacht maakt maar vooral omdat hij een leuk kleurtje afgeeft. Ook de prijs is erg fijn, namelijk maar €2,79! Prima prijsje dus. Ik raad deze NYC Appelicious glossy lip balm in Big Apple Red zeker aan!

Liefs, Isabel.

1 opmerking:

  1. Het is inderdaad een leuke lipbalsem, klinkt goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!