13-03-14

Rimmel Apocalips 101 Celestial

Al sinds een tijdje heeft Rimmel de Apocalips in het assortiment zitten. Dit is een soort kruising van een lipgloss en een lipstick, dus een lipgloss met heel veel kleur en glans. Ik wilde er al een tijdje graag één hebben, en aangezien ik nog een cadeaubon van de Etos had en daar nu t/m 16 maart 30% korting is op alle make-up, heb ik er eentje gehaald. Ik wilde graag een draagbare kleur hebben, dus na wat swatchen ben ik voor de kleur Celestial, nummer 101, gegaan. Het is een hele mooie oudroze kleur, net iets roziger dan mijn eigen lippen. Lees verder voor een volledige review!


De verpakking vind ik erg mooi. De lipgloss ziet er strak uit en is makkelijk mee te nemen. 

Je brengt de lipgloss aan met dit "sponsje". Dit gaat heel makkelijk. Een voordeel van deze applicator is dat er een soort kuiltje in zit, waar een voorraadje lipgloss inzit. Zo hoef je niet heel vaak met de applicator in de lipgloss te "dippen".




De lipgloss heeft een prachtige roze kleur en is erg dekkend. Dit is één veegje! Hoe de kleur er op je lippen uitziet verschilt natuurlijk per persoon, maar bij mij is het een mooie roze nude kleur, die heel mooi glanst. Zo ziet hij eruit op mijn lippen:



Op de foto lijkt het net alsof er op de rechterkant van mijn lippen geen lipgloss zit, maar dat is niet zo hoor. Dit komt gewoon door het licht.

De lipgloss blijft mooi zitten. Als je iets drinkt, krijg je wel een afdruk op je glas, maar er zit nog steeds product op je lippen.

De Rimmel Apocalips kostten €10,99 per stuk, wat ik best veel vind. Maar ik ben wel super enthousiast op dit product en raad het zeker aan!

Liefs, Isabel.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!