22-03-14

Unicef Tap Project

Unicef is met een nieuw project gekomen: het Tap Project. Dit project is anders dan de meeste: het gaat niet om geld doneren. Het enige wat je hoeft te doen is je telefoon niet gebruiken.

Tap Project
Voor elke tien minuten dat je je telefoon niet aanraakt, dus ook niet optilt of op stand-by zet, doneert Giorgio Armani Fragrances genoeg geld aan Unicef om één kind een dag lang van schoon water te voorzien.

Ik vind dit echt een goed idee, en een heel makkelijke manier om bij te dragen aan een goed doel. Het is wel jammer dat je je telefoon niet op stand-by kan zetten, dan stopt de teller ermee. Daardoor ging de batterij van mijn mobiel heel snel op.

Je kan meedoen op www.uniceftapproject.org. Dit moet je wel echt op je mobiel doen, niet op een laptop.

Sorry voor dit korte artikeltje, ik had gisteren schoolfeest en moest nog leren voor een aantal toetsen, dus ik was er nog niet aan toe gekomen iets te schrijven.
Liefs, Isabel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!