15-04-14

High Tea

Het is vandaag 15 april, en dat betekend dat ik jarig ben! Ik ben vandaag 14 jaar geworden! Een vriendin van mij was afgelopen woensdag, op 9 april, jarig. We hebben zaterdag 13 april samen een high tea georganiseerd. Ik ga jullie nu wat sfeerfoto's laten zien. Ik heb niet heel veel foto's gemaakt, maar alsnog wil ik ze graag aan jullie laten zien.










Dit was het eten wat we hadden. Je ziet cupcakes, scones, brownies, plakjes komkommer en boterkoek. We hadden er ook nog wat chocolaatjes en marshmallows bij gelegd. Er stond een bus slagroom voor de brownies en jam voor de scones. Het was allemaal erg lekker!

Na gezellig gekletst en gegeten te hebben, zijn we de film Frozen gaan kijken. Alle banken stonden naar de televisie gedraaid, en daar zijn we lekker op gaan zitten/liggen. Frozen is echt een hele grappige en leuke film, vooral de sneeuwpop Olaf is echt geweldig!


Hier nog een foto van de schade, haha. Het viel best mee, binnen tien minuutjes zag alles er weer uit als normaal. Je ziet allemaal pakken ice tea staan, omdat we in plaats van gewone thee, ice tea hadden gekocht. Zo was het meer een high ice tea :).

Hebben jullie wel eens een high tea georganiseerd?
Liefs, Isabel.






2 opmerkingen:

  1. Super leuk idee! Ik hou van high tea-en. Maar doe het altijd buiten de deur. Misschien toch een keertje zelf doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag!
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!