17-04-14

Max Factor Miracle Touch Liquid Illusion Foundation

Voor mijn verjaardag kreeg ik van een vriendin de Miracle Touch Liquid Illusion Foundation van Max Factor. Het is een foundation die je met een sponsje of kwast aanbrengt. Het is geen mouse, maar ook geen vloeibare foundation. De echte naam van dit soort foundation weet ik eigenlijk niet. Jullie?


Hierboven zie je de verpakking. Het is een potje, die je opendraait om bij de foundation te komen.



Als je het potje omdraait, zie je de ingrediënten, kleur, naam en nog wat informatie. Het zwarte gedeelte kan je openmaken, en dan zie je een sponsje. Deze is bedoeld om de foundation mee aan te brengen. 

Ik heb de kleur 45, Warm Almond. Dit is de lichtste kleur uit de lijn, maar voor mensen met een heel erg lichte huid is dit niet licht genoeg. 



De foundation ziet er in het potje al erg mooi uit. Bijna zonde om te gebruiken! 
De structuur van de foundation is heel zacht en romig. Hij smeert makkelijk en mooi gelijk uit. 

Zonder foundation

Met foundation

Op de foto lijkt de foundation amper zichtbaar, maar in real life zie je wel echt verschil tussen wel een geen foundation. De dekking is eigenlijk verrassend goed. Ik heb de foundation op mijn gezicht geprobeerd, en je zag mijn onzuiverheden veel minder! Maar een groot nadeel: de kleur is te donker voor mij. Ik zag het al toen ik de foundation swatchte, er zat een grote oranje vlek op mijn hand. Ik heb hem toch nog op mijn gezicht geprobeerd, maar daar ga ik geen foto van laten zien. Het zag er namelijk erg stom uit. In de zomer is deze kleur waarschijnlijk wel perfect voor mij.

De foundation kost €15,99 en is o.a. te koop bij Etos, Kruidvat en bol.com.

Pluspunten:
  • Hele goede dekking.
  • Mooie en handige verpakking.
  • De foundation is romig, zacht en goed uitsmeerbaar.
  • Bijgeleverde spons is best goed.
Minpunten:
  • De lichtste kleur is niet heel licht.
  • De foundation kost best wat voor een redelijk goedkoop merk.

Al met al vind ik de Max Factor Miracle Touch Liquid Illusion Foundation een mooie en goede foundation, maar jammer genoeg is hij nu te donker voor mij. Hebben jullie deze foundation wel eens geprobeerd?

Liefs, Isabel.





2 opmerkingen:

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!