29-04-14

Meest geluisterde muziek april 2014

Het einde van april is in zicht, dus het is weer tijd om jullie mijn favoriete liedjes van de afgelopen maand te laten horen!



Ellie Goulding, I know you care
Dit liedje hoort bij de film Before I die. Ik heb die film al een paar keer gezien, en vind hem erg mooi. Ook het boek, waar de film op gebaseerd is, heb ik thuis. Ik vind het dan ook erg leuk dat er in het filmpje beelden uit de film zitten. Volgens mij komt in bijna elk favoriete liedjes artikel een liedje van Ellie Goulding voor, maar ik houd gewoon van haar stem. Zo mooi!



Christina Perri, Human
Over dit liedje heb ik niet zoveel te zeggen. Gewoon een erg mooi liejde. Vooral het refrein vind ik prachtig. We zijn maar gewoon mensen!



Taylor Swift, Red
Van dit liedje wordt ik altijd zo vrolijk! Ik vind de muziek van Taylor Swift sowieso leuk, maar dit is toch echt een favoriet.



Demi Lovato, Let It Go
Volgens mij is dit liedje al een keer eerder voorbij gekomen bij mijn meest geluisterde muziek van de maand, maar ik vind het gewoon zo'n leuk nummer! 


Birdy, Not About Angels
In juni komt de film The Fault in Our Stars uit, en dit is het liedje wat daarbij hoort. Hij wordt gezongen door Birdy, één van mijn favoriete artiesten. Net als haar andere liedjes vind ik dit liedje prachtig!


Lea Michele, Louder
Van dit liedje word ik erg vrolijk. Een perfect nummer voor de zomer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!