10-04-14

Mijn favoriete YouTubers

Ik kijk graag YouTube filmpjes, en ben ook op best veel youtubers geabonneerd. Ik ga vandaag mijn favoriete youtubers met jullie delen!


Cinemates
Dit kanaal wordt beheerd door twee Nederlandse jongens: Kelvin en Peter. Elke maandag uploaden ze een kletsfilmpje, en elke vrijdag een heel gaaf mini-filmpje. Ik vind vooral de filmpjes op vrijdag erg leuk om te kijken!



Lenette12345
De video's van Lenette vind ik ook altijd erg leuk. Ze is altijd zo vrolijk en maakt gewoon leuke filmpjes. Ik heb er eigenlijk niet zoveel over te zeggen, je moet gewoon maar eens kijken!


\
MisterEpicMann
Ik denk dat veel van jullie dit kanaal wel kennen van het filmpje How Animals Eat Their Food, maar ze hebben nog veel meer grappige filmpjes. Sommige zijn een beetje vaag, maar altijd wel erg grappig en origineel.



Michelle Phan
Michelle maakt zulke mooie looks! Ik draag zelf nooit oogschaduw, maar toch vind ik het heel leuk om naar haar filmpjes te kijken. Ze maakt ook andere filmpjes dan looks, zoals persoonlijke filmpjes en filmpjes met tips en slimme trucjes.


Sophie
Sophie doet in haar filmpjes meestal niet veel meer dan een beetje zeuren. Maar ik herken de meeste dingen heel goed en ze maakt het ook nog heel grappig om naar te kijken. 


ThatcherJoe
Joe kennen jullie misschien al wel, hij is best wel bekend. Ik kijk zijn filmpjes altijd met plezier, ze zijn erg grappig. Vooral de filmpjes met andere bekende youtubers, zoals degene hierboven, vind ik erg leuk.

Ik heb nog veel meer youtubers van wie ik de filmpjes heel graag bekijk, maar omdat ik de lijst niet te lang wil houden, houd ik het bij deze zes. 
Wat zijn jullie favoriete youtubers?
Liefs, Isabel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!