03-04-14

Personal update

Het is tijd voor een personal update. Ik doe dit bijna nooit, maar het leek me wel eens leuk om te vertellen hoe het gaat.



Ik heb het de laatste tijd nogal druk met school. Ik zou graag meer nail arts willen plaatsen, maar ik heb er de tijd gewoon niet voor. Ik heb opeens voor heel veel vakken projecten. Ook heb ik heel veel toetsen en huiswerk. School gaat bij mij toch wel voor bloggen, dus steek ik wat minder tijd in bloggen. Ik merk wel dat mijn artikelen minder interessant en speciaal zijn, en ik zie het ook terug in de statistieken. Ik vind dit erg jammer, en zou graag weer meer willen bloggen, maar dit lukt nu gewoon even niet...



Morgen, vrijdag, heb ik met mijn klas een klassenfeest! Ik had samen met een vriendin naar locaties gekeken, maar alles was veel te duur. Vandaar dat het nu bij mij thuis in de huiskamer is. We hebben de buren ingelicht, eten en drinken gekocht en een aantal jongens uit mijn klas gaan muziek draaien, dus ik ben er klaar voor :).

Op 15 april ben ik jarig, dat duurt dus niet heel lang meer. Op 9 april is een vriendin van mij jarig. We houden samen een high (ice) tea, met alle meisjes uit mijn klas. Ik heb er erg veel zin in! We nemen geen thee, maar ijsthee, dat leek ons wel grappig. Ik ga sowieso cupcakes, brownies en scones maken, weet iemand van jullie nog een ander lekker recept?



Dat was denk ik wel alles wat ik wilde vertellen, haha.
Liefs, Isabel.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!