05-05-14

Beautyglossparty 2014!

Zaterdag was ik samen met een vriendin naar de Beautyglossparty!! Al een hele tijd geleden hadden we kaartjes gekocht, en zaterdag was het eindelijk zover. Op vrijdag zijn we nog even de stad in geweest om een outfit voor haar te shoppen (ik had al wat) en op zaterdag zaten we om kwart over tien in de trein. 



Toen we de trein uit liepen, zagen we twee meisjes staan. Mijn vriendin en ik wisten niet precies waar de Beurs van Berlage (daar was de party) was, dus vroegen aan de meisjes of ze ook naar de Beautyglossparty gingen. En ja, zij gingen ook. Ze hadden hun moeders meegenomen en die wisten wel waar we heen moesten, dus toen zijn we met hun mee gelopen. Dat bleek uiteindelijk niet nodig, want de beurs was heel dicht bij het station. 


De deuren van de party gingen om twaalf uur open, en rond tien voor elf stonden wij al in de rij. Het is maar goed dat we zo vroeg gegaan waren, want zo stonden we bijna vooraan. Het werd al snel erg druk, dus gelukkig hadden wij al een plekje in de rij. Om de zoveel tijd kwamen er vrouwen in roze onesies met het beautyglosslogo erop voorbij met grote dienbladen met spekjes. Dit maakte de sfeer erg gezellig!




Deze foto's zijn niet erg scherp, maar ze zijn genomen tijdens de openingstoespraak van Mascha. Mascha zelf kan je niet goed zien op de foto's.


Iets later kwam Jayh optreden. Ik kende hem nog niet, maar hij zorgde wel voor een vrolijke sfeer met zijn muziek.


Hier lieten ze een filmpje zien. Mascha staat ook op deze foto, je ziet haar in het midden.


Drukte!


Je kreeg drie muntjes: één voor een blikje ice tea, één voor een flesje kokoswater en één voor een cupcake. Hierboven zie je de cupcake, hij ziet er echt heel leuk uit. En hij was zo lekker, doe mij er nog maar een!



Hier staat Tatjana op het podium. Ze vertelde wat over zelfvertrouwen. Het was een erg mooi en inspirerend stukje!

Er waren nog meer optredens, maar daar heb ik geen foto's van gemaakt en als ik alles ga vertellen wordt dit artikel veel te lang. Maar ik kan je vertellen dat het erg gezellig was!


Hier zitten we weer in de trein, op weg naar huis. Mijn vriendin en ik hadden allebei erg veel spullen bij ons, haha. Na de party waren we eerst even naar de Mac Donalds gegaan en daar hebben we wat gegeten. Aangezien we toch in Amsterdam waren, vonden we het allebei een goed idee om nog even langs de Forever 21 te gaan. We hebben daar even rondgekeken, maar ik vond de collectie niet echt mijn smaak. 

Ik heb geen foto's van alle kraampjes op de Beautyglossparty gemaakt, aangezien ik geen zin had om de hele tijd bezig te zijn met foto's maken. Er waren namelijk veel verschillende dingen te doen, en ik wilde graag gewoon genieten van de party.
Dat genieten is goed gelukt, en ik ga volgend jaar zeker weer!!

Binnenkort komt de shoplog en goodiebag unboxing van de Beautyglossparty online, en bereid je er maar op voor: het is erg veel!

Liefs, Isabel.

1 opmerking:

  1. Volgende keer wel even hoi zeggen hoor, op de party ;) Tof jurkje had je aan! Leuk om te lezen dat je het gezellig hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!