17-05-14

Catrice Made to Stay Smoothing Lip Polish & Bourjois Mini-Lipstick

In deze shoplog konden jullie al zien dat ik een nieuwe lipgloss en lipstick had. In dit artikel ga ik ze reviewen!




Als eerste de Made To Stay Smoothing Lip Polish in de kleur 040 Let's Red Loud! van Catrice. Volgens Catrice heeft hij de kleur van een lipstick, de houdbaarheid op je lippen van een lipstain en de glans van een lipgloss. Ook zou hij acht uur op je lippen blijven zitten. Klinkt mooi! Om het makkelijk te houden noem ik dit product even een lipgloss.


Het is een felle, rode kleur. De applicator is erg fijn. Er zit een mooi puntje aan, waardoor je de lipgloss netjes aan kan brengen.

Prijs: €4,99.



Dit is de lipstick die ik wil bespreken. Het is een mini-lipstick van Bourjois. Er zit een hangertje bij, zodat je de lipstick als sleutelhanger kan gebruiken. De kleur die ik heb is nummer 19.



Deze lipstick brengt net als de lipgloss heel makkelijk en netjes aan.

Prijs: €2,95.


Links zie je de mini-lipstick van Bourjois en rechts de lipgloss van Catrice.

In de verpakking leek de Bourjois lipstick net bruin, pas tijdens het swatches zag ik dat de kleur erg donkerpaars is. Pretty! Het pigment is prima, de swatch is in één veeg gemaakt.

De lipgloss van Catrice ziet er in het echt hetzelfde uit als in de verpakking. Ik vind de kleur erg mooi! Hij dekt net als de lipstick prima.

Dit is de mini-lipstick van Bourjois op mijn lippen. De kleur is makkelijk aan te brengen, maar je ziet heel duidelijk als je iets bent uitgeschoten, dus daar moet je wel op letten.


Hier heb ik de lipgloss van Catrice op. Het aanbrengen ging erg soepel en de gloss brengt egaal aan. De kleur blijft behoorlijk lang zitten. Het hele felle gaat er na een tijdje wel vanaf, maar dan heb je nog steeds een licht laagje kleur op je lippen. 

Beide van deze producten zou ik zelf niet zo snel kopen, omdat ik nooit felle kleuren draag. Daarom is het zo leuk dat ik ze gekregen heb! Beide producten zijn erg mooi, brengen makkelijk en egaal aan en voor de prijs kan je ze al helemaal niet laten liggen. 

De Catrice Made to Stay Smoothing Lip Polish is te koop bij de Kruidvat. Waar de mini-lipstick van Bourjois te koop is, kan ik nergens vinden. Ik heb hem gekregen in een beautybox, waar wel de prijs bij stond. Maar als je hem ooit tegenkomt, het is een mooi product!!

Liefs, Isabel.

1 opmerking:

  1. De 'gloss' van Catrice vind ik je prachtig staan! Wat leuk dat je deze hebt gekregen. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!