27-05-14

Een paar veranderingen

Ik heb een beetje na zitten denken over mijn blog, en ben erover uit dat ik een paar dingen wil veranderen. Lees verder om te zien wat!


  • Als eerste de artikelen waar ik vertel wat mijn favoriete muziek van de laatste tijd is. Ik deed dit maandelijks, maar ga het vanaf nu niet meer om een bepaalde tijd doen.
  • Ik heb nu een paar weken een overzicht gemaakt met foto's van de afgelopen week. Ik vergat steeds foto's te maken, en jullie vonden het volgens mij ook niet heel leuk om te lezen. Daarom ga ik er mee stoppen. 
  • Ik wil graag iets meer met fashion gaan doen, zoals outfits laten zien. Ik ben een beetje aan het kijken hoe ik het best outfitfoto's kan maken, maar binnenkort kunnen jullie dus meer fashion verwachten.
  • Misschien merken jullie al wel dat ik bezig ben met de lay-out. Ik verander zo nu en dan wat kleine dingen, totdat het helemaal wordt zoals ik het wil hebben. Het kan ook zijn dat er soms wat dingen niet kloppen, maar daar wordt aan gewerkt hoor.
  • Naast fashion wil ik me ook meer op koken richten. Vooral recepten van lekkere zoete dingen kunnen jullie verwachten.
  • Ik ben een tijd gastblogger bij Daniëlle geweest, maar daar ga ik mee stoppen. Zo kan ik me meer op mijn eigen blog richten.
  • Vanaf nu ga ik om de dag een artikel plaatsen. Ik postte ik op dinsdag, donderdag, zaterdag en zondag een artikel, maar vanaf nu gewoon om de dag. 

Dat was het wel weer, haha. Ik ben benieuwd wat jullie er van gaan vinden!

Liefs, Isabel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!