01-05-14

Essie Tart Deco

Essie is en blijft echt mijn favoriete nagellakmerk. Voor mijn verjaardag kreeg ik Essie Tart Deco, een perzikkleurige nagellak. 

De prijs van deze nagellak is €9,99 en hij is o.a te koop bij de Etos en bol.com.


Eén laagje
Twee laagjes
Eén laagje nagellak zou kunnen, maar met twee laagjes dekt de lak toch wat vollediger en komt de kleur beter over. De lak droogt redelijk snel, waardoor het geen probleem is om een tweede laagje aan te brengen. 

Na zo'n twee dagen kwam er een chip in de lak op mijn duimnagel, en toen kon ik het hele stukje nagellak in één keer van mijn nagel af trekken (als je nog snapt wat ik bedoel, haha). Later gebeurde dit ook bij mijn andere nagels. Ik weet niet of dit aan de lak ligt, of aan mijn nagels. Waarschijnlijk aan mijn nagels, want ik heb zoiets wel vaker...


Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe lakje van Essie. De kleur is heel erg mooi, echt perfect voor de lente en zomer. Ook droogt de lak best snel, dekt hij goed en blijft hij prima zitten.

Liefs, Isabel.

2 opmerkingen:

  1. shirley ann21/6/14 21:24

    Ik heb deze kleur ook. Is een erg mooie kleur. Heb gemerkt als ik essie millionails over me essie nagellak doe dat het langer mooi blijft zonder te chippen.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!