04-05-14

My Week 18

Hier is voor het eerst de nieuwe rubriek My Week! Ik ga jullie laten zien wat ik de afgelopen week gedaan heb en welke foto's ik gemaakt heb.


ZONDAG
Ik ben zondag helemaal vergeten foto's te maken! Ik moet nog erg wennen aan het foto's maken voor deze rubriek, vandaar. Ik heb niet echt iets interessants gedaan deze dag, alleen wat geblogd en opgeruimd op mijn kamer.

MAANDAG



Voor mijn verjaardag had ik een schattig doosje met drie repen van Tony's Chocolonely gekregen. Die moest ik natuurlijk even proeven! En wat zijn ze lekker zeg, haha. 



Samen met mijn ouders en zus ben ik naar de film The Book Thief geweest, echt een aanrader. Het is een hele mooie en ontroerende film. Na de film zijn we nog even de stad in geweest, waar ik de Good To Go topcoat van Essie in de Etos kocht.


Deze kaart lag in de bioscoop, voor de nieuwe film Bad Neighbours, en ik vond hem wel leuk :).


Verder heb ik niet zoveel gedaan op maandag, ik heb 's avonds nog een beetje tv gekeken (Bananasplit, altijd wel grappig) en daarna ben ik gaan slapen.

DINSDAG

Op dinsdag vertrokken we om half tien 's morgens naar Rotterdam. We zijn daar eerst naar Museum Boijmans van Beuningen gegaan. Daarna zijn we naar Hotel New York gegaan, en daar hebben we geluncht. Ik nam een kroket met frietjes, heel erg lekker. Ik nam ook nog een toetje, een Dame Blanch. Ook die was heel lekker. Na de late lunch hebben we nog even rond gelopen in Rotterdam en daarna zijn we naar huis gegaan.


Mijn look van de dag :). Mijn haar was heel pluizig en ging de hele tijd raar zitten, waarschijnlijk lag dit aan het wisselende weer.

WOENSDAG

Voor mijn ontbijt bakte ik een eitje. De hele ochtend heb ik besteed aan het opruimen van mijn kamer. Ik heb bijna alles overhoop gehaald, schoon gemaakt en weer netjes terug gezet. Het is een stuk beter en netter zo!


's Middags had ik met een vriendin afgesproken en zijn we naar de bioscoop gegaan. We gingen naar de film Divergent. Het is wel een leuke film, gewoon gezellig om te kijken, maar we vonden het wel erg voorspelbaar en het einde had wel beter gekund. Maar het kan zijn dat het einde zo vaag was omdat Divergent het eerste deel uit een serie films is. Het is wel jammer dat het nog best lang duurt voor dat de volgende delen uit komen.

Van vijf tot acht uur was er in de Kruidvat de 1+1 gratis make-up actie. Ik dwong mezelf niet te gaan, haha. Zo zou ik een hoop geld besparen.

DONDERDAG

Er kwamen twee vriendinnen langs om te werken aan een schoolproject. Voor natuurkunde moesten we zelf een muziekinstrument bouwen. We hadden een idee wat niet zo goed werkte, dus we zijn nog niet klaar. Maar ik vind het wel een grappige opdracht! Deze foto hierboven maakte we toen we even pauze namen :). 

VRIJDAG



Ik begon mijn vrijdag erg lui, en na wat bloggen en stofzuigen kwam Maaike, een vriendin van me, rond twee uur naar mij toe. Ze had een erg grote tas mij zich, want ze kwam twee nachten logeren! Eerst zijn we naar de stad geweest, en daarna hebben we bij mij thuis nog gezellig gegeten en gekletst. In de H&M paste ik de hakken die je op de foto ziet. Ik vond ze wel mooi, maar heb ze niet gekocht want ik draag nooit hakken.  


Na het eten hebben we boven een vuurtje een paar marshmallows geroosterd. Ik hield die van mij iets te dicht bij de vlam, dus toen was 'ie een beetje zwart, haha. 

ZATERDAG
Over zaterdag komt een apart artikel, want op zaterdag ging ik naar de beautyglossparty met Maaike! Ik kan vast verklappen dat het superleuk was!

Liefs, Isabel.





2 opmerkingen:

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!