11-05-14

My Week 19

Het foto's maken voor deze rubriek went al steeds meer, en ik vind het erg leuk om te doen! Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen :). 
Kijk mee naar wat ik de afgelopen week gedaan heb!


ZONDAG


Op zondag rustte ik eerst wat uit van de Beautyglossparty. Nadat mijn vriendin naar huis gegaan was, maakte ik me klaar om nog een keer naar Amsterdam te gaan. Dit keer ging ik niet naar de Beurs van Berlage, maar naar het muziektheater. Samen met mijn ouders, zus en zusje ging ik naar een voorstelling van het Nationale Ballet: Dutch Doubles. Het was erg mooi om naar te kijken! Vooral de samenwerking met Victor&Rolf was erg speciaal.

MAANDAG


Ik heb op maandag vrijwel de hele dag geblogd! Ik heb echt heel veel artikelen vooruit gepland. Ik had geen zin om naar een bevrijdingsfestival te gaan, dus ik ben lekker thuis gebleven.

DINSDAG


Op dinsdag heb ik eerst een aantal lakjes geswatch, voor een artikel voor volgende week. Ik besloot mijn collectie eens uit te ruimen. Oude en stroperige lakjes heb ik weggegooid, en ik heb alles netjes gesorteerd. 

's Avonds heb ik de eerste halve finale gekeken van het Eurovisie Songfestival. Als jullie dit lezen is de finale al geweest, maar alsnog: wow, Nederland is gewoon door naar de finale!

WOENSDAG

Op woensdag zou ik een afspraak hebben bij de orthodontist. Ik wachtte al twee maanden tot dat ik aan de beurt zou zijn, om te kijken wat voor beugel ik moet enzo. Maar toen we (mijn vader en ik) aankwamen bij de ortho, vertelde de assistente dat ze al had gebeld om te vertellen dat de afspraak niet door ging, omdat de orthodontist er niet was. Maar wij zijn helemaal niet gebeld, terwijl ze wel het goede nummer hadden. Dus dat was allemaal erg goed geregeld. Niet dus. Nu kan ik pas in juni weer, nog een maand wachten dus. Heel fijn...


Ik vond deze foto op Facebook. Dit zijn Mascha en ik op de Beautyglossparty. 

DONDERDAG



Ik begon mijn donderdag lezend in Looking For Alaska van John Green. Ik ben eindelijk bij "After" gekomen (alleen degene die dit boek ook gelezen hebben weten waar ik het over heb, haha). Ik heb ook een nail art geïnspireerd op Looking For Alaska gemaakt. Deze is als het goed is voor jullie al online gekomen.

's Avonds had ik floorballtraining, en daarna heb ik de tweede halve finale van het Eurovisie Songfestival gekeken.

VRIJDAG


Maandag moet ik na twee weken meivakantie weer naar school. Aangezien ik een aantal toetsen heb begon in op vrijdag vast met leren. Ik startte met Duits, woordjes leren. 


Het regende erg veel, en dat zorgde voor deze regenboog. Als je goed kijkt, zie je naast de duidelijke regenboog, nog een tweede, heel lichte regenboog. Ze waren allebei helemaal rond, erg mooi!

ZATERDAG

Ik begon mijn zaterdag lekker lui. Na het lakken van mijn nagels, wat geblogd te hebben en fris gedoucht te zijn heb ik nog iets voor school gedaan. Daarna zijn we naar mijn opa en oma gegaan. Daar hebben we lekker gekletst, gegeten en het songfestival gekeken. We hebben alleen alle liedjes gezien, niet de uitslag. Deze heb ik thuis opgezocht. We vertrokken pas na elven bij mijn opa en oma, en aangezien het anderhalf uur rijden is, waren we behoorlijk laat thuis. Maar het was wel erg gezellig. En over het songfestival: we zijn gewoon tweede geworden! Had ik echt niet verwacht, haha.

Wat hebben jullie afgelopen week gedaan?
Liefs, Isabel.

1 opmerking:

  1. Wat een leuke week heb je achter de rug! Afgelopen week heb ik ook een gehele dag aan mijn blog besteed:-) Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!