18-05-14

My Week 20

Het is tijd om jullie mijn foto's van de afgelopen week te laten zien!

ZONDAG

Mijn laatste dag meivakantie! Ik had nog veel langer vakantie willen hebben, maar helaas, school begon weer. Het was op zondag ook moederdag, dus ik begon de dag met een cadeautje geven aan mijn moeder. Verder heb ik vooral geleerd en huiswerk gedaan, want dat moest ook gebeuren.




























Als toetje hadden we een soort DIY taartjes. Er was voor iedereen een koekbodem, en daar kon je opdoen wat je wilde. Ik koos voor eerst een laagje yoghurt, daarna slagroom, een aardbei en wat suiker. Het was erg lekker!

MAANDAG






























School begon weer, dus de wekker stond om zeven uur. Helaas ben ik er gewoon doorheen geslapen, haha. Ik kwam gelukkig wel gewoon op tijd op school aan. Mooi begin van een nieuwe schoolperiode... Ik had wel een mini-pakje Optimel mee naar school, dat lust ik altijd wel :).

DINSDAG

Dinsdag was een behoorlijk drukke dag. Eerst had ik school, pas om kwart voor vijf was ik thuis. Daarna moest ik gelijk gaan leren, want de dag erna had ik twee toetsen.

























Ik werkte ook aan een boekbespreking voor Engels. Samen met een vriendin deed ik deze over The Fault in Our Stars van John Green. De presentatie moest in het Engels gegeven worden, dus dat werd goed oefenen!

WOENSDAG



























Op woensdag heb ik maar tot half één les, dus dat betekend dat ik thuis kan lunchen. Ik nam een wit bolletje met kaas, en daar maakte ik een tosti van. Zo lekker! Het kwam goed uit dat ik de rest van de middag geen school had, want ik moest nog een tekening voor tekenen afmaken, een muziekinstrument voor natuurkunde (het hoofdstuk ging over geluid) maken en leren voor nog wat toetsen.


DONDERDAG












Donderdag heb ik niet zo veel gedaan. Ik had erg hoofdpijn, keelpijn en was heel misselijk, dus ik ben halverwege de dag naar huis gegaan. Daar heb ik vooral in bed gelegen. Ook begon ik in Happy Life van Mascha. Deze kocht ik op de Beautyglossparty. Ik heb hem nog niet uit, maar ik vind hem nu al erg leuk. Er staan erg handige tips in. Wat me wel opviel was dat er nog best wat spelfouten en teveel spaties staan. Maar ach, het is pas de eerste druk, en ik vind het niet zo erg hoor. Als jullie willen, kan ik er nog wel een aparte review over schrijven.

VRIJDAG



























Dit was de quote van 16 mei in het boek Staying Strong 365 days a year van Demi Lovato. Dit is een boek waarin voor elke dag een quote staat, plus een leuk stukje geschreven door Demi zelf en een doel om die dag te behalen. Dit was wel een toepasselijke quote, om weer wat tot rust te komen. Ik had namelijk de boekpresentatie Engels, een toets Grieks en demonstatie van het instrument voor natuurkunde. We hebben trouwens een 8,5 voor ons instrument gekregen, dat is wel leuk.




























Mijn moeder had Mars ijsjes gekocht. Die zijn zo lekker. Het is een normale mars, maar dan met ijs erin. Ik wilde er een foto van maken, maar dat was ik vergeten. Vandaar een foto van het lege papiertje...

ZATERDAG






Tijd voor Duits! Op zondag ben ik de hele dag weg, dus al het huiswerk en leren moest zaterdag gebeuren. 

Ik ben ook naar de Etos geweest. Alle mascara's waren 1+1 gratis, dus dat was wel een voordelige actie. Ik kocht de Max Factor Clump Defy en de waterproof variant daarvan, en ze zijn erg fijn! Ook kocht ik de Vogue, want daar zat een gratis Vogue Nederland t-shirt bij. Het shirt is erg groot voor mij, maar als ik hem in mijn broek stop ziet het er wel leuk uit.

Dat was het voor deze week! Volgende week heb ik een aantal leuke dingen, waaronder op zonder een floorball toernooi. Maar dat zien jullie dan wel!

Liefs, Isabel.

1 opmerking:

  1. Leuk om te zien allemaal, het boek van mascha lijkt mij ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!