13-05-14

Nail Polish Mix

Zoals jullie hier misschien al gezien hadden, ben ik naar de Beautyglossparty geweest. Ik heb een aantal dingen gekocht en gekregen (zie de shoplog), waaronder zes nagellakjes. In dit artikel swatch ik de lakjes.


Het zijn zes lakjes van verschillende merken, en de meeste kleuren zijn roze. 


China Glaze, nummer 1312 Feel The Breeze

Het eerste lakje in deze mix is Feel The Breeze van China Glaze. De dekking is erg goed. Eén laagje zou kunnen, maar met twee laagjes komt de kleur iets beter en mooier over. Het lakje droogt niet geheel glanzend op, maar half mat. Heel speciaal! 

€5,95.
Te koop bij Enchantra.


Be Creative, nummer 022 Memento

Memento is een mooie roze, naar koraal neigende kleur. Hij dekt prima in twee laagjes. Het flesje is erg grappig. Je kan de grote dop eraf halen, en dan zit daar een normale dop onder, waar het kwastje aan zit.

€9,99
Te koop bij Ici Paris XL


Ciaté, nummer 057 Sugared Almonds

De kleur van dit lakje vind ik wat moeilijk te omschrijven. Het is licht roze, maar er zit ook wat bruin doorheen. Ik vind het een mooi kleurtje, maar het past niet echt bij mijn huidskleur. Ik denk dat hij mooier staat als je wat donkerder bent.

Het lakje dekt bijna volledig in twee laagjes, wat wel beter gekund had.

€9,95
Te koop bij De Bijenkorf.


Ciaté mini, nummer pp105 Play Date

De kleur van dit nagellakje vind ik erg leuk, maar helaas dekt hij niet super. Na twee laagjes zie je het witte randje van je nagels nog. Na een derde laagje is dit niet meer zo, maar dan duurt het wel behoorlijk lang voordat alles droog is.

€3,95
Te koop bij De Bijenkorf.


Essence sparkling sugar, nummer 02 Baby You're a Firework

Dit is een liquid sand nagellakje, dus met structuur. De kleur is erg mooi en lief, de paarse glans maakt het lakje heel speciaal maar helaas dekt het lakje heel slecht. Hierboven zie je twee laagjes van de nagellak op mijn nagels. Pas na vier of vijf laagjes dekt de kleur wat beter. Jammer! De lak is wel als topcoat te gebruiken, dat geeft een leuk effect.

€1,99
Te koop bij de Kruidvat.


Over Blanc van Essie
Over 022 Memento van BE Creative
Golden Rose, Scale Effect collection nummer 13

Dit is een leuke flakie nagellak. In het flesje lijkt de hele lak blauw, maar het is eigenlijk een doorzichtige topcoat waar blauwe flakies inzitten. De glitters kleuren mee met het licht, zo lijken ze soms ook geel, goud, groen of paars. Heel mooi! Op de twee bovenstaande foto's heb ik één laagje van de topcoat over een witte en een roze lakje gedaan.

€3,95
Te koop bij Enchantra.

Sorry voor mijn droge nagelriemen op sommige foto's. Door het swatchen en alle nagellakremover droogde ze erg uit.

Liefs, Isabel.


4 opmerkingen:

  1. Heel mooie lakjes, die van Be Creative in nummer 022 Memento is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een prachtige stash. Daarnaast zijn het de kleuren die ik ook zo zou kopen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke en lieve kleurtjes allemaal! Die glitters vind ik ook zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!