06-05-14

New in: Beautyglossparty 2014

Afgelopen zaterdag was het zover, de beautyglossparty!! Ik had de tickets al een lange tijd in huis en had er heel erg zin in. Ik heb al een verslagje geschreven over de party, die kan je hier teruglezen. Ik dit artikel ga ik laten zien wat ik allemaal heb gekregen/gekocht!


Als eerste de goodiebag. Met het bandje wat je op vertoon van je ticket bij binnenkomst kreeg, kon je een mooie goodiebag ophalen. Het was een leuke roze Andrélon tas. Na afloop van de party zag je overal meiden met roze tasjes lopen, dat was wel grappig. Ik kreeg niet alles op één foto, dus de inhoud komt in verschillende delen. Als eerste deze:


Het tijdschrift Grazia zat in de goodiebag. Ik vind dit zelf niet zo'n leuk tijdschrift, het is niet echt voor mijn leeftijd. Er zaten twee drankjes bij: een energiedrankje van She en een fruitsapje van 100%. Het energiedrankje heb ik aan mijn vader gekregen, daar houd ik zelf niet zo van. Het sapje wat ik kreeg was in de smaak bieten-appel-wortelsap. Ik heb hem nog niet geproefd, maar ben wel erg benieuwd. Er was ook een kraampje op de Beautyglossparty waar je gratis van deze sapjes kon halen. Daar koos ik voor banaan-wortel-appelsap. Deze was in ieder geval best lekker.


De make it shine spray van Andrélon zat ook in de goodiebag. Het was wel te verwachten dat er iets van Andrélon in de goodiebag zat, aangezien Andrélon de hoofdsponsor van de beautyglossparty was. Naar de in-shower bodymilk van Kruidvat huismerk ben ik erg beniewd. Deze bodylotion doe je in de douche op en spoel je daarna weer af. Zo kom je de douche uit met zachte benen en hoef je geen bodylotion meer op te smeren. Er zit 400 milliliter in, dus hier kan ik wel even mee vooruit! 
Een maskertje kon natuurlijk niet ontbreken, dus Passionate Pearl van DR van der Hoog kreeg ik ook.


Make-up kon natuurlijk niet ontbreken in de goodiebag. Ik kreeg een Made to Stay Smoothing Lip Polish in de kleur 040 Let's Red Loud! van Catrice, een soort liquid sand lakje van Essence in de kleur 02 Baby You're a Firework en een nagellakje van BE Creative in de kleur 022 Memento. Als laatste zat er een armbandje van OnePiece in de goodiebag.


Bij The Wax Bar kon je je wenkbrauwen gratis laten waxen, en als je dat deed kreeg je een mini-goodiebag mee. Daarin zat wat informatie met prijzen enzo, maar ook een schattige lip balm en een soort washandje/scrubdoekje. 


Bij Specsavers kon je een lippenbalsem gratis meenemen, dus dat heb ik gedaan. Het proefje van Philosophy kreeg ik toen ik ergens in de rij stond te wachten.



Dat waren alle gekregen producten, nu ga ik over naar de spullen die ik zelf gekocht heb op de party!

Er was een kraampje waar ze de Prettybox verkochten. Prettybox heette vroeger Glossybox, maar is nu overgenomen door een ander bedrijf. Er stond een erg lange rij, maar ik ben er toch in gaan staan, aangezien ze een erg leuke deal hadden. Voor €7,50 kon je de Prettybox kopen, en dit zat er in:

  • Ciaté nagellak in de kleur 057 Sugared Almonds (€9,95)
  • Ciaté nagellak mini in de kleur pp105 Play Date (€3,95)
  • L'Oréal Paris nep nagels (€9,95)
  • 25 reinigingsdoekjes van Cotton 100 (€1,95)
  • Bourjois mini lipstick sleutelhanger (2,95)
Zoals je kan ziet is de box de prijs zeker waard. Ik deed het vooral voor de nagellakjes van Ciaté, maar ook de andere dingen in de box zijn erg leuk.



Mascha heeft een boek uitgebracht: Happy Life. Op de party werd deze voor het eerst verkocht, en de eerste 500 waren gesigneerd. Ik heb er eentje van die 500! Later op de party hebben ook Gregor, Tatjana en Awisa hun handtekening erbij geschreven. Degene die beautygloss.nl lezen of volgen via youtube weten wel wie dat zijn :). Dit boek kost €14,95.


Als laatste kocht ik twee nagellakjes bij een kraampje van een webshop, waar ik de naam van vergeten ben. Ik wilde al een tijdje erg graag een lakje van China Glaze uitproberen, en deze waren daar voor €5 te koop. Ik kocht de kleur Feel The Breeze. Er zit 14 (!!) milliliter in het flesje, dus daar kan ik wel even mee vooruit. Ook nam ik een glitterige topcoat van Golden Rose mee uit de "alles €2 bak" mee. 

Dat was alles wat ik gekocht en gekregen heb op de beautyglossparty 2014! Het is erg veel, en ik ben er super blij mee. Jullie kunnen de komende tijd een aantal reviews verwachten van producten die ik hier gekocht heb.

Liefs, Isabel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!