15-05-14

The Body Shop Moringa Set

Van alle verschillende lijnen die ze bij The Body Shop verkopen, is Moringa toch echt mijn favoriet. De geur is heel zacht en daar houd ik erg van. Toen ik voor mijn verjaardag de cadeauset in de geur Moringa kreeg, was ik dus erg blij!



Als je de doos opent, ruik je de heerlijke geur al. En het ziet er ook zo leuk uit!!



Dit zit er in de set:

  • Mini-body butter (50 ml)
  • Mini-body scrub (50 ml)
  • Douchegel (250 ml)
  • Handzeepje (100 gr)



De substantie van de body butter is erg fijn: iets steviger dan een bodylotion, maar niet super boterachtig. Precies zo als ik het wil hebben! De body butter voedt goed en trekt redelijk snel in.




De structuur van de scrub is ook erg fijn. Niet te hard, niet te zacht. Al had hij van mij wel iets ruwer mogen zijn, met iets meer scrubdeeltjes. Ik vind het altijd fijn als een scrub stevig scrubt.



De douchegel is erg zacht, en droogt de huid zeker niet uit. Hij schuimt amper, wat wel jammer is.


Dit handzeepje is erg basic. Gewoon, een lekker zeepje. Ruikt heerlijk doet gewoon zijn werk.


Een leuk extraatje is de doucepuff. Deze ga ik zeker gebruiken!

Dat was alles wat er in de Moringa giftbox zit. Ik raad alle producten zeker aan! De body butter en scrub zijn mini's, maar zijn ook in grote variant te koop. 

De Moringa giftbox kost €23,00 en is te koop bij The Body Shop.

Liefs, Isabel.

2 opmerkingen:

  1. Dit is zo'n heerlijke geur! Wat een mooie cadeauset :-) Psst, nog gefeliciteerd met je verjaardag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze heb ik ook! Ik vind 'm zo heerlijk ruiken, het is echt een fijne set!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!