03-05-14

Very Inspiring Blogger Award

Daniëlle, bij wie ik ééns in de twee weken een gastartikel schrijf, heeft me genomineerd voor de Very Inspiring Blogger Award! Ik kende deze "tag" nog niet, maar gelukkig heeft Daniëlle uitgelegd wat je moet doen. 


Er zitten aan aantal regeltjes aan deze tag:
  • Link degene die jou genomineerd heeft.
  • Vertel zeven feitjes over jezelf.
  • Nomineer vijftien bloggers en laat weten dat je ze genomineerd hebt.
Nou, als eerste: dankjewel Daniëlle voor het nomineren!

De zeven feitjes over mij:
  1. Ik ben niet zo lang, ongeveer 1.55 meter.
  2. Ik vind Instagram een superleuke app, maar ik plaats bijna nooit een foto of filmpje.
  3. Ik ben echt een perfectionist.
  4. Ik ben ook een controlfreak.
  5. Ik houd erg van lezen, ik lees veel blogs en boeken.
  6. Films en series kijken vind ik ook erg leuk.
  7. Ik kijk bijna nooit tv. Ik vind de programma's die er zijn niet leuk en kijk veel liever filmpjes op YouTube.

Ik ging kijken in de lijst met blogs die ik volg, naar bloggers die ik kon nomineren. Ik kwam erachter dat eigenlijk alle blogs die ik volg, óf heel veel volgers hebben, óf al een keer genomineerd waren. Vandaar dat ik geen andere bloggers nomineer.

Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen!
Liefs, Isabel.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!