04-06-14

Look: Vogue shirt

Je kreeg bij het juni nummer van Vogue een gratis Vogue shirt. Ik vind die shirts altijd erg leuk, dus ben ik gelijk naar de winkel gegaan. Nu ben ik een trotse eigenaar van een echt Vogue Nederland shirt :). Ik heb het shirt al een paar keer gedragen, en ga in dit artikel een outfit met dit shirt laten zien. 


































Jasje: ONLY
Broek: H&M
Shirt: Vogue (niet te koop)
Schoenen: Converse All Stars
Ketting: Webstash



Voor mijn gezicht gebruikte ik alleen maar een wenkbrauwpotloodje van de H&M, de Max Factor Clump Defy mascara en Maybelline Baby Lips in de kleur Cherry Me.



Op mijn nagels had ik een liquid sand lakje van OPI, genaamd I'm Brazil Nuts Over You.

Hebben jullie het Vogue shirt gehaald?
Liefs, Isabel.

1 opmerking:

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!