02-06-14

Mijn favoriete films

Films kijken is niet iets wat ik vaak, maar wel altijd met plezier doe. Een paar films zijn echt favoriet en deze ga ik met jullie delen.



REMEMBER ME

Remember Me gaat over Tyler. Hij kan niet goed handelen met de zelfmoord van zijn broer en misdraagt zich. Om de politie terug te pakken gaat hij daten met Ally, de dochter van een politieagent. Ally's moeder werd voor haar ogen doodgeschoten. Tyler heeft veel problemen met zijn vader. Ook met zijn zusje, die erg gepest wordt op school, heeft Tyler het druk.

Remember Me begint gelijk best heftig. Daardoor zit je gelijk in het verhaal. De film loopt heel anders af dan je zou denken, wat het erg leuk maakt om te kijken. Het einde is wel erg zielig, dus zorg dat je zakdoekjes in de buurt hebt :P.


THE LUCKY ONE

Logan vond tijdens zijn dienstplicht een foto van een meisje, net voor er een bom ontplofte. Logan overleefde de bom, en hij ziet de foto als zijn redding. Als Logan terug komt na zijn uitzending, gaat hij opzoek naar het meisje op de foto.

De film leek me eerst een beetje saai, maar dat was hij totaal niet. Het is een hele mooie film, die ik met veel plezier gekeken heb. Ik heb deze film nu al een paar keer gezien, en hij verveelt me nog steeds niet!!


NOW YOU SEE ME

In Now You See Me kijk je mee met vier goochelaars die zich samen The Four Horseman noemen. Tijdens hun optredens stelen ze geld, wat ze daarna uitdelen aan het publiek. Niemand weet hoe ze dat voor elkaar krijgen. 

Meer dat dit kan ik eigenlijk niet over het verhaal vertellen, omdat ik dan teveel verklap. De film zit heel goed in elkaar, pas als hij bijna klaar is snap je wat er allemaal gebeurd is en waarom. Vooral de eerste keer is het heel leuk om de film te kijken. Als je hem al vaker gezien hebt, weet je het verhaal wat erachter zit en dat maakt het toch minder leuk om te kijken. 


THE PERKS OF BEING A WALLFLOWER

Charlie was altijd het buitenbeentje. Voor het eerst vindt hij vrienden bij wie hij zichzelf kan zijn. Samen met Sam en Patrick heeft Charlie het altijd naar zijn zin. Maar toch zijn er nog dingen uit het verleden die hem dwars zitten. Daarnaast is hij stiekem verliefd om Sam.

Dit is echt zo'n film die iedereen gezien moet hebben. Je leeft me met Charlie en alles wat er gebeurd. Ik vind het einde van de film ook erg leuk en toepasselijk. Er komen een aantal leuke quotes in de film voor, die echt het onthouden waard zijn. Deze film raad ik zeker aan!

Wat zijn jullie favoriete films?
Liefs, Isabel.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!