26-06-14

One Direction Live

Ik heb vandaag een erg leuk artikel voor jullie (al zeg ik het zelf), ik ben namelijk naar One Direction geweest!



































Ik was nog nooit naar zo'n groot concert geweest, maar het was echt super. Ik ben niet echt een grote fan van One Direction, maar mijn vriendin kon via een kennis aan zes kaartjes komen. Het leek me toch erg leuk om naar een concert te gaan, dus heb ik samen met nog vijf vriendinnen de kaartjes gekocht. 

Na schooltijd hebben we ons snel omgekleed en gingen we met de trein naar de Amsterdam Arena. De trein zat vol met meisjes in oranje kleding (het thema was oranje), dus de mensen die naar het concert gingen waren makkelijk te herkennen.
De rij was erg lang, maar dat was ook te verwachten. We hadden die dag gewoon school, dus konden niet speciaal vroeg gaan om eerder in de rij te kunnen staan. 



Eenmaal binnen in de Arena sloten we ons aan bij de menigte die er al stond. Het is wel jammer dat ik best kort ben, want daardoor heb ik amper iets gezien. Zelfs de grote schermen die er hingen zag ik niet. 



Rond zeven uur kwam 5 Seconds of Summer op. Deze band deed het voorprogramma. Ik kende eigenlijk maar één liedje van hen (She Looks So Perfect) van 5SOS, maar het was alsnog erg leuk.






Anderhalf uur en veel liedjes later was het tijd voor waar we eigenlijk voor kwamen: One Direction. Het publiek ging echt helemaal los. Ik wist niet dat mensen zo hard konden gillen, haha. 





























De sfeer in de Arena was heel gezellig. Zo hebben we met z'n allen de Macarena gedaan en hard meegezongen met alle muziek. Toen wij geen drinken meer hadden, maar degene achter ons erg veel, mochten we gewoon wat water van hun drinken. Heel lief! 

Ik heb wel wat foto's gemaakt, maar ze zijn allemaal nogal wazig en bewogen, zoals je al kon zien op de bovenstaande foto's. Maar ik ga ze alsnog laten zien, om toch een soort impressie te laten zien.

































Hierboven zie je een foto van mijn outfit. Ik heb hem snel voordat we vertrokken in de spiegel gemaakt. Niet echt goede kwaliteit foto dus, maar beter iets dan niets. Het shirtje is van de Pull & Bear en de broek komt uit de Only.

Is er iemand van jullie ook naar één van de concerten van 1D geweest? 
Liefs, Isabel.

1 opmerking:

  1. Het ziet er leuk uit, zelf ben ik niet zn fan van 1D maar voor jou leek het me heel leuk xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!