29-06-14

Overstappen? Domein?

Ik ben de laatste tijd een beetje aan het nadenken over een nieuw blog. Klik op lees verder om te zien waarom!


Waarom?
Ik heb dit blog morgen precies tien maanden. Als ik een nieuw blog zou beginnen, moet ik al mijn volgers opnieuw krijgen. Dus waarom zou ik opnieuw beginnen? 

Ik heb de laatste tijd best veel "problemen" met blogger. Blogger werkt niet zo goed en dingen zijn niet op te lossen. 





Heel vaak komt het eerste woord na een foto naast de foto te staan. Maar in blogger zelf, waar ik het artikel typ, ziet alles er normaal uit. Heel vreemd dus. Aangezien er volgens blogger dus niets aan de hand is, kan ik het ook niet oplossen. 

Qua lay-out kan ik ook niet zo veel bij blogger. Als ik een html-code in wil voegen, heb ik soms een bepaalde "tag" nodig. Maar als ik die tag ga zoeken, gebeurt er niets en kan ik de code niet toevoegen.

Dit soort gekke dingen gebeuren nu steeds vaker en daardoor kan ik niet echt handig meer bloggen. Daarom wil ik graag overstappen naar een nieuw blog.

Overstappen?
Met wordpress heb je veel meer keuzes wat betreft de lay-out en kan je alles veel makkelijker aanpassen. Wordpress zit iets moeilijker in elkaar dan blogger, maar je kan er wel veel meer mee. 


Als ik dan ga overstappen, wil ik wel een nieuwe naam. Ik vind Ik ben Isabel niet een erg leuke naam voor mijn blog, dus dat zou ik dan veranderen. Het liefst zou ik dan gelijk ook een domeinnaam kopen, dus dat het dan niet .wordpress.com wordt, maar gewoon .nl. Dat lijkt me heel leuk. 

Wat vinden jullie van dit idee? Weten jullie nog een leuke naam?
Ik zelf zat te denken aan Isabel Janne, mijn hele naam. Dan wordt het dus isabeljanne.nl, dat vind ik wel oké klinken. 

Zouden jullie mijn nieuwe blog gaan volgen?
Liefs, Isabel.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind IsabelJanne.nl een leuke naam! Ik zou overstappen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaa ik ook! En dan slaat het ook op jezelf !

      Verwijderen
  2. Ik zou je nieuwe blog zeker gaan volgen, maar ik zou wel eerst wat experimenteren door eerst wordpress enzo te gaan proberen!!<3
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!