22-06-14

Tony & Guy Sea Salt Spray

Een erg bekend product van het kappersmerk Tony & Guy is de Sea Salt Spray. Ik heb de spray gekocht en ga jullie vertellen wat ik er van vind.




























Als je een dag aan het strand geweest bent, is je haar altijd wat stugger. Daardoor valt het wat warriger en leuker. Om dit effect makkelijk na te kunnen doen, heeft Tony & Guy de Sea Salt Spray ontwikkeld. 



Je sprayt de spray in droog haar en dan moet je het een beetje in kneden. De spray is vrijwel helemaal geurloos. Hij kost €12,99 en dan heb je 200 ML. 




Zo ziet de spray eruit: doorzichtig en een heel klein beetje schuimend. Het is eigenlijk net water. Het is niet plakkerig, maar als je het in je haar sprayt is het wel wat nat. De spray droogt erg snel op, dus daar heb je verder geen last van.



Mijn haar is van zichzelf erg stijl. Als ik het net gewassen heb heeft mijn haar wel iets meer volume, maar de dag daarna is het vrijwel plat. Op de foto hierboven kan je het effect van de Sea Salt Spray zien, al is het niet erg duidelijk. Links heb ik niets met mijn haar gedaan, en rechts heb ik de spray ingedaan. 



Het valt op de foto's niet zo goed te zien, maar de Sea Salt Spray maakt je haar behoorlijk wat stugger waardoor het wat speelser valt. Je hebt niet veel product nodig, dus de prijs-kwaliteit verhouding is prima. Ik ga dit product zeker vaker gebruiken!

€12,99
Te koop bij o.a. Etos


Liefs, Isabel.

Ps: Ik zie dat het eerste woordje na een foto half naast de foto komt te staan. Ik weet niet hoe dit komt, en in blogger zelf ziet alles er ook gewoon normaal uit. Hopelijk storen jullie je er niet teveel aan.



2 opmerkingen:

  1. Dit lijkt me zo'n fijn product! Ik ben alleen bang dat mijn haar hier nog droger van wordt, heb jij het gevoel dat je haar droger wordt na gebruik? x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, het product droogt mijn haar niet echt uit. Gelukkig niet!

      Verwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!