16-06-14

Unseen nail arts

Ik lak heel vaak mijn nagels, en maak ook best veel nail arts. Meestal met het idee van: daar maak ik een artikel over, maar dat doe ik niet altijd. Of omdat ze zijn mislukt, of ik heb geen goede foto's of om een andere reden. Het leek me toch wel leuk om die nail arts te laten zien, maar dan zonder uitleg hoe je ze na kan maken. Gewoon om te laten zien wat ik ooit heb gemaakt.


Hier zie je een nail art die ik iets na de zomervakantie heb gemaakt voor het schoolfeest
met het thema back to school. Ik vond het toch niet zo mooi, vandaar dat er geen artikel
over is verschenen.


Deze nail art maakte ik ooit maar was ik weer een beetje vergeten. Maar eigenlijk vind ik 
hem wel leuk, dus hier is ie alsnog :). Al is 'ie wel een beetje slordig.

Bij deze nail art wilde ik de stipjes in elkaar over laten lopen, zodat het een soort ombre
nail art werd met stippen. Maar dit lukte niet helemaal, haha.

Liefs, Isabel.

3 opmerkingen:

  1. Vooral die onderste vind ik heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, die onderste :O Ik moet al superveel moeite doen om gewoon een simpel lakje aan te brengen!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!