20-06-14

Verzamelshoplog

Ik heb de afgelopen tijd een paar leuke dingen gekocht, die ik nu aan jullie ga laten zien!

Oeps, beetje overbelicht.


Pull & Bear, €7,99 (sale)

Dit broekje ga ik gebruiken voor gym. Het is een lekker zacht, rekbaar broekje. Gewoon erg simpel, maar wel fijn.





Pull & Bear, €9,99 (sale)

Dit shirtje vind ik heel erg leuk! Een vriendin heeft hem ook gekocht, en we doen hem allebei dinsdag aan (naar het 1D concert, haha).



H&M, €7,99

Dit is gewoon een heel simpel wit hemdje. Ik vind dit soort hemdjes erg fijn, maar er zat
een gat in degene die ik had. Tijd voor een nieuwe dus! 



H&M, €1,- (sale)

Deze ring zag ik hangen bij de sale artikelen, en ik vond hem zo gaaf! Het zijn vleugels, heel leuk. Normaal ben ik niet zo van gouden sieraden, zilver vind ik mooier, maar deze kon ik gewoon niet laten hangen. Eén euro is ook niet erg veel voor een leuke ring.



H&M, €9,95

Hier ben ik zo blij mee! Het is een hele gave statement ketting, met roze en goud. Deze lijkt
me erg mooi boven het witte hemdje.



Etos: Max Factor, €13,99

Deze cc-cream van Max Factor wilde ik al een tijdje graag hebben. Ik heb een erg lichte huid en de meeste foundations zijn de donker voor mij. Deze cc-cream is erg licht en dekt ook goed. Waarschijnlijk komt hier binnenkort een review van online.



Etos: Tony & Guy, €12,99

Ook deze Sea Salt Spray van Tony & Guy stond al een tijdje op mijn wishlist. Ik heb hem nu toch gekocht en ben er erg blij mee. Er komt een review aan!

Wat vinden jullie van mijn geshopte spullen?
Liefs, Isabel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!