14-07-14

NIEUW BLOG

Ik heb het er al een paar keer over gehad dat ik graag wilde overstappen naar WordPress. Ik heb er de afgelopen dagen druk aan gewerkt, en nu is het zover: de eerste artikelen staan op www.isabeljanne.wordpress.com



Er is eigenlijk niet veel veranderd. Er zal nog steeds om de dag een nieuw artikel verschijnen en ook de onderwerpen waarover ik blog zullen hetzelfde blijven. 

Ik ben nog wel bezig met het uitzoeken van WordPress, ik heb soms nog wat problemen met hoe het werkt. Ook ben ik nog niet blij met de lay-out, maar dat komt vanzelf nog wel. Voor nu is mijn blog klaar om gelezen te worden!

De naam van mijn nieuwe blog is IsabelJanne, mijn volledige naam. Ik wil binnenkort een domein gaan komen, maar tot dan is het isabeljanne.wordpress.com. Je kan mijn nieuwe blog volgen op Bloglovin, klik daarvoor hier

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn nieuwe blog vinden, en of jullie hem gaan volgen. Laat het gerust achter bij de comments!

Liefs, Isabel.

1 opmerking:

  1. Leuk dat je overgestapt bent naar Wordpress, ik zit er ook al een tijdje over na te denken!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!